مراقبت های قبل و بعد از تتو صورت

همه چیز درباره تتو صورت

 

خدمات تتو صورت | آموزش تتو صورت حرفه ای | پریشا تاتـــــو : مراقبت های قبل و بعد از تاتو صورت،بعضی از افراد تاتو صورت را صرفا به خاطر زیبایی و برخی دیگر بخاطر پوشاندن برخی نواقص صورت خود انجام می دهند. رنگدانه هایی که از طریق سوزن ها به زیر پوست منتقل می شوند معمولا ماندگاری بالایی دارند و اگر قبل و بعد از خالکوبی صورت مراقبت های لازم را به درستی انجام داد می توان ماندگاری طرح و نقش خود را افزایش داد.

امروزه این مدل خالکوبی طرفداران زیادی پیدا کرده حتی آرایش های دایمی که روی صورت انجام داده می شود به نوعی جزو خالکوبی محسوب می شود. این نقش ها و طرح ها گاها بر روی اعضای صورت مانند چشم ها، لب ها، گوش، اسکالب سر، ابرو و … انجام داده می شود.

 

تتو صورت

راهنمایی لازم برای تتو بر روی صورت

بر روی هر کدام از اعضای بدن که تاتو انجام دهید باید مراقبت های قبل و بعد از تاتو صورت لازم را انجام دهید تا نتیجه دلخواه را بدست بیاورید. برای هر کدام از اعضای دستگاه ها و سوزن های مخصوصی استفاده می شود. اگر به درستی مراقبت ها را انجام دهید دچار عفونت نخواهید شد. شما تا زمانی که به بهبودی کامل دست پیدا کنید باید به توصیه هایی که توسط تاتو زن به شما گفته می شود عمل کنید. از مهمترین نشانه هایی که نشان می دهد که خالکوبی شما در حال بهبود است کاهش التهاب اطراف آن است.

READ
آشنایی درباره طرح های تتو عاشقانه

 

مراقبت های لازم قبل و بعد از تتو چشم

یکی از انواع تاتو صورت، مربوط به چشم می باشد. بعد از اینکه خط چشم خود را خالکوبی کنید پلک ها متورم می شوند و این التهاب چند روز ادامه دارد. اگر مراقبت ها در چند روز اول به درستی انجام شود بهترین نتیجه را از خط چشم خود می گیرید.

بعد از خالکوبی خط چشم تا ۳ روز چشم های خود را شستشو ندهید.
قبل از تتو چشم ها نباید آرایش داشته باشند و محل آن را باید کاملا تمیز و ضد عفونی کرد.
می توانید از کمپرس یخ برای کاهش التهاب استفاده کنید.
پماد ویتامین آ را بر روی محل خالکوبی بزنید.
تا یک هفته پماد هیدروکورتیزون چشمی استفاده کنید.
از خاراندن قسمت تتو خوداری کنید.
بعد از سه روز اگر مجبور به شستشوی صورت شدید از هیچ شوینده ای استفاده نکنید.

 

مراقبت های قبل و بعد از تتو ابرو

در بین انواع تاتو صورت، تتو ابرو یکی از رایج ترین متدهای زیبایی به حساب می اید. این فرم از زیبایی به دو روش ساده و شیدینگ انجام می شود که شیدینگ فرم طبیعی و زیباتری دارد. هاشور ابرو هم که امروز بسیار رایج شده یک مدل خالکوبی است که تکنیک ها و متدهای مختلفی دارد.

هاشور که سه روش میکروپیگمنتیشن ابرو و میکروبلدینگ ابرو و فیبروز ابرو انجام می شود که بسته به سلیقه افراد انتخاب روش ها متفاوت است اما در کل مراقبت هایی که بعد از روش انجام می شود شامل موارد زیر است.

READ
وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم

تا سه روز از حمام روفتن و تماس آب با محل تاتو خوداری کنید.
بهتر است محل را با وازلین چرب نمایید
برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن محل خالکوبی بهتر است روزی سه یا چهار بار از ویتامین آ بر روی محل استفاده کنید.
از پماد هیدروکورتیزون چشمی روزی یه بار تا یک هفته بر روی محل استفاده کنید.
بهتر است تا یک ماه در مقابل نور خورشید قرار نگیرید.
تا یک هفته یا یک ماه از رفتن به استخر خوداری کنید تماس محل با آب موجب عفونت خواهد شد.
تا بهبودی کامل استفاده از لوازم ارایشی بر روی محل ممنوع می باشد.
از خاراندن و دستواری محل خودداری کنید.
از انجام میکرودرم بعد از انجام آن و هاشور تا یک ماه خودداری کنید.

 

مراقبت های لازم بعد از انجام تتو لب

تاتو لب در بین انواع مدل های خالکوبی صورت طرفداران زیادی ندارد. اگر بخواهید یک ارایش دایمی داشته باشی و لب های شما همیشه خط لب داشته باشند می توانید به روش خالکوبی خط لب خود را به صورت دائمی بزنید. مراقبت های بعد از انجام تتو خط لب شامل مواردی از قبیل درمان تورم، درمان تبخال، عفونت لب و … می شود.

رعایت مراقبت ها از عوارض پس از این عمل جلوگیری می کند. برای اینکه دچار عفونت نشود باید از تماس اب با محل تا سه روز خوداری کنید و از ویتامین آ و پماد هیدروکورتیزون چشمی بر روی محل استفاده کنید. یکی دیگر از پمادهای کاربردی آسیکلوویر یا زوویراکس است که روزی یک بار می توانید استفاده کنید.

READ
خدمات حرفه ای تتو در مجهزترین مرکز تتو تهران

استخر و قرار گرفتن زیر نور آفتاب هم ممنوع است و دستکاری باعث ایجاد عفونت و ملتهب شدن محل خالکوبی و در نتیجه ظاهر نامناسب می شود. اگر التهاب لب زیاد باشد دکتر داروی ضد التهاب تجویز می کند و شما می توانید از کمپرس یخ برای کاهش التهاب استفاده کنید.

 

مراقبت های لازم بعد از تتو اسکالب سر

تاتو اسکالب سر جزء خدماتی است که علاوه بر زیبایی جهت رفع نواقص کم پشتی موها استفاده می شود. مراقبت های آن هم مانند سایر خالکوبی هاست و باید مرتبا موضع را با استفاده از پمادهای لازم چرب کرد و از برخورد آب تا چند روز بر روی محل هم خودداری شود.

 

مراقبت های لازم بعد از تاتو اسکالب سر

مراقبت های کلی قبل و بعد از تتو

شاید در هر قسمت بخواهید تتو رو انجام دهید لازم است که مراقبت هایی را به صورت مدام یک هفته تا یک ماه انجام دهید تا به نتیجه دلخواه برسید حتما می دانید که تاتو صورت نسبت به دیگر اعضای بدن حساس تر است و کوچکترین سهل انگاری ممکن است در نتیجه تاثیر گذار باشد و نارضایتی را به دنبال داشته باشد. به طور معمول برای کل اعضای صورت باید از پمادهای مخصوصی استفاده شود.

سوزش و خارش در روزهای ابتدایی معمولا رایج است و شما باید از تسکین دهنده ها استفاده کنید. معمولا زمان بهبودی در هر فرد متفاوت است و بستگی به نوع آن و سن افراد دارد و ممکن است از ۴ تا ۶ هفته طول بکشد.

اگر می خواهید بر روی صورت خود تتو ابرو، خط چشم، خط لب و اسکالب سر را انجام دهید بهتر است به یک آکادمی معتبر و حرفه ای مراجعه کنید. آکادمی پریشا تاتو یک مجموعه کامل از خدمات تاتو را ارائه می دهد که کیفیت خدمات آن ها در ایران بی نظیر است.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

تتوی موقت

تتوی موقت چیست؟

تتوی موقت چیست؟ تاتو و یا همان خالکوبی از گذشته های دور مورد توجه است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره و تماس مستقیم