انواع طرح های تتو بدن جغد

انواع طرح های تتو بدن جغد

 

 پریشا تاتــو : امروزه طرح های مختلف تاتو بر روی نواحی مختلف بدن ترند شده است. تاتو بدن جغد یک طرح زیبا و پرطرفدار است و در سایزها و مدل های مختلفی زده می شود. اما تمایل افراد به زدن جغد بر روی بدن ریشه در معنی این حیوان دارد. در بین حیوانات جغد نماد دانایی است و اگر نگاهی به طرح های مختلفی که از این حیوان تاتو زده نگاهی بیندازیم خواهیم دید که ترکیب آن با طرح های دیگر زیبایی خاص و بی نظیری دارد.

معمولا زدن تاتو جغد در بین پسر جوان بیشتر دیده می شود و در قسمت های بازو و بین دو کتف زیبایی بی نظیری دارد.
همچنین این خالکوبی با توجه به نوع و تغییراتی که روی آن اعمال می شود معانی متفاوتی دارد. بیشترین معنی که مرتبط با طرح جغد است اشاره به هوش و دانایی دارد. معنی دیگری که این طرح را بی نظیر کرده است نوعی ارتباط با احساس رمز آلود زندگی با مرگ دارد که این طرح را به سوژه ای پر تقاضا تبدیل کرده است.

 

انواع طرح های تتو بدن جغد

 

شکوه و جذابیت بصری که در این مدل وجود دارد آن را فوق العاده جذاب کرده است. این طرح را به شیوه ها و مدل های مختلفی انجام می دهند. گاهی اوقات تصویری واقع گرایانه از خود جغد است و در پاره ای از مواقع هم نسخه ای انتزاعی است.

شما با حالت های متفاوتی می توانید این طرح را بر روی بدن خود خالکوبی کنید. این حیوان در دو حالت کوچک و ساده و یا بزرگ و دقیق آن می شود که هر دو مدل جذابیت ها و طرفدارهای خاص خود را دارد.

READ
مراقبت های بعد از انجام تتو بدن

 

نمونه های تتو بدن جغد و معنی آن ها

با توجه به اینکه علاقه ی جوانان و نوجوانان روز به روز در زدن طرح های مختلف تتو بیشتر می شود بهتر است ابتدا قبل از زدن هر طرحی یک دلیل خاص برای خود داشته باشد و حتما معنا و مفهومی برای طرحی که انتخاب می کنید داشته باشید. طرح جغد که زیبایی بی نظیری دارد می تواند یک انتخاب خاص برای افرادی باشد که تمایل به زدن آن با طرح حیوانات دارند.

هر حیوانی با یک نماد خاصی خالکوبی می شود جغد هم نماد هوش بالا و ذکاوت است و حتما در فیلم و داستان ها بارها و بارها از جغد دانا پندهای حکیمانه دیده اید.

در این بین اگر شما می خواهید یک طرح جغد کوچک را بر روی بدن خود خالکوبی بود و نمی خواهید قسمت اعظمی از بدن شما را بگیرد طرح جغد کوچک یک طرح زنانه و مردانه پسند است و شما محدودیتی نخواهید داشت که این طرح را کجا بزنید چون به دلیل سایز کوچک ان می توانید در نواحی حساس هم این طرح را انجام دهید.

شاید به تصور برخی از افراد طرح های کوچک زیاد اهمیت نداشته باشند اما باید بگوییم که ظرافتی که یک طرح کوچک دارد را نمی توان با هیچ طرح بزرگی مقایسه کرد و باید بگوییم که سبک طرح های ریز به شدت در بین سلبریتی ها و افراد معروف رواج دارد.

READ
خدمات حرفه ای تتو در مجهزترین مرکز تتو تهران

 

طرح تتو جغد ساده

طرح جغد ساده یک نمونه فوق العاده برای افرادی است که علاقه ی چندانی به مدل های دقیق و واقع گرایانه ندارند و بیشتر یک طرح جغد مینمالیستی را می پسندند. در واقع طرح ساده بر روی نقاط اصلی طرح تمرکز می شود و عناصر اساسی به دقت خالکوبی می شوند. این طرح ها را می توان جزء سبک های کلاسیک و مدرن جا داد. این طرح سایه ندارد و از خطوط ساده و بدون پیچیدگی در ان استفاده شده است.

اما دسته ای از افراد هستند که طرح جغدی را می پسندند که کاملا شبیه نمونه واقعی باشد این طرح ها روی پوست خودنمایی می کنند. اما مهمترین نکته در تتو واقع گرایانه میزان هنر تتو کار است و اینکه چقدر در کار خود تخصص دارد.

این طرح باید به قدری دقیق زده شوند که تمام ریزه کاری ها در آن ها رعایت شود و اگر از نزدیک طرح را ببینی با واثعیت شباهت زیادی داشته باشد. معمولا طرح حیوانات با حالتی وحشتناک همراه است و این سبک هر چه حرفه ای تر زده شود زیباتر و مورد پسندتر خواهد بود.

 

انواع طرح تتو بدن جغد در بین مردم

اما یک طرح دیگر از جغد وجود دارد که به معنای قدرت می باشد و آن تاتوی بدن بوف بزرگ است. این طرح به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار پر طرفدار است. این پرنده با ظاهری زیبا و گوش هایی متفاوت تر علاوه بر نماد هوش و دانایی به قدرت هم معنی شده است. و افرادی که این طرح را خالکوبی می کنند بیشتر تمایل دارند با بال هایی باز شده و در سایز بزرگ آن را تتو کنند تا به عنوان یک محافظ دیده شود.

READ
تتو در دوران بارداری و شیردهی

طرح جغدی که در بین طرفداران رپ بیشتر تتو می شود یک طرح جغد کاملا ساده است که کلا جزئیات در این تتو حذف شده است این طرح تتو مخصوص گروه موسیقی اوو است یک نماد جذاب با جذابیت فرهنگی پاپ می باشد.

طرح جغد برفی هم یک نمونه باشکوه است که نماد کلاس و باوقار است و برای اینکه تتو این معنی را کاملا برساند بهتر است که خالکوبی کمی به واقعیت نزدیک باشد.

اما از تاتو جغد برای نشان دادن فرزند زئوس که آتنا بود و الهه جنگ و خرد یونانی بود استفاده می شود. برای مردانی که انرژی زنانه دارند و با مردانگی خود ارتباط دارند و همچنین طرفداران تفکر و استدلال منطقی می توانند تتو جغد آتنا را بزنند.

انواع طرح تتو بدن جغد در بین مردم

خلاقیت در اجرای طرح تتو جغد

برای اینکه کمی خلاقانه تر تاتو را به کار ببرید بهتر است از طرح جغد رنگارنگ استفاده کنید. اگر می خواهید طرح شما معنای ارامش را بدهد از تتوی جغد انباری بزنید. بعضی از افراد تمایل دارند فقط چشم های جغد را روی بدن خود تاتو کنند و احساس قدرتمندی را داشته باشند.

از انجا که جغد از معانی و نمادهای زیادی غنی است و حتی بعضی از قبایل له قدری این حیوان را ارزشمند می دانند و تتوی آن در هر قبیله معنا و مفهوم خاصی دارد. اگر بخواهید هر کدام از این سبک تتو را بر روی پوست خود به صورت حرفه ای بزنید می توانید به آکادمی پریشا تاتو مراجعه کنید و از تنوع زیبای تتو در این مجموعه لذت ببرید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

تتوی موقت

تتوی موقت چیست؟

تتوی موقت چیست؟ تاتو و یا همان خالکوبی از گذشته های دور مورد توجه است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره و تماس مستقیم