خدمات حرفه ای تتو در مجهزترین مرکز تتو تهران

خدمات حرفه ای تتو

 خدمات تاتـــو | در آکادمی پریشا تاتو ما بهترین خدمات حرفه ای تاتو را برای خانم ها و آقایان و هر کسیکه به کمی الهام و نوآوری نیاز دارد جمع آوری کرده ایم.

انتخاب یک طرح تاتو مناسب – بزرگ ، کوچک یا جایی بین آن – می تواند روشی معنی دار برای نمایش علائق شما و ابراز وجود باشد. از طریق جوهر ، می توانید قلب خود را روی آستین خود بپوشید ، گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه. این شکل از بیان خود زیبا و کاملاً شخصی است. این بدن ، بوم شما است – و آنچه را روی آن قرار می دهید انتخاب می کنید.

چه به اندازه یک آستین کامل بروید و چه به اندازه یک قلب ریز که در جایی پنهان شده است که اکثر مردم هرگز آن را نمی بینند ، تاتو بدن شما بخشی از آنچه شما هستید می شوید. هر آنچه را که انتخاب می کنید ، اعم از حیوان ، نقل قول ویژه یا نمادی انتزاعی ، طرحی که انتخاب می کنید باید با روح شما صحبت کند.

تاتو بر روی جمجمه ، انجام تاتو پروانه ، تاتو کردن شانه ، خدمات تاتو دختران ، خال کوبی دنده ای ، ایده های تاتو ، جوهر سیاه ، تاتو بازو ، ایده هایی برای زنان ، خال کوبی بی نظیر ، خال کوبی ساده ، خال کوبی مچ دست ، خال کوبی سکسی ، خدمات تاتو برای زنان ، خال کوبی اژدها

 

خدمات تاتو برای زنان

سوالات متداول تتو

  1. آیا تتو بی خطر است؟

تا زمانی که در یک سالن تمیز به یک تاتو کار حرفه ای و  آموزش دیده و واجد شرایط بروید ، خال کوبی باید ایمن باشد. در صورت استفاده از داروهای تجویز شده ، باردار ، پرستار یا کمتر از شش ماه پس از زایمان ، یا داشتن بیماری پزشکی که می تواند منجر به عوارضی مانند بیماری قلبی ، دیابت ، هموفیلی ، اچ آی وی ، هپاتیت ، آلرژی های شدید یا صرع.

  1. خدمات تتو چقدر درد می کند؟

میزان دردی که هنگام تاتو احساس خواهید کرد یا نخواهید کرد بسته به عواملی مانند آستانه درد شخصی ، محل تاتو روی بدن و هنرمند متفاوت است.

  1. هزینه تتو چقدر است؟

قیمت به محل زندگی ، تجربه ، مهارت و شهرت هنرمند و همچنین به محل ، اندازه و پیچیدگی طرح بستگی دارد. تخمین زده می شود که بیشتر هنرمندان خالکوبی در هر ساعت بین 30 تا 50 دلار هزینه می گیرند ، قیمت آنها برای یک طراحی ساده و ساده از حدود 50 دلار شروع می شود و برای یک خال کوبی کامل طراحی شده به صورت سفارشی به 100 دلار می رسد.

READ
مراقبت های قبل و بعد از تتو صورت

مانند اکثر کارهای زندگی ، اگر می خواهید تاتو خود را به درستی انجام دهید ، بهتر است طبق ارزانترین گزینه انتخاب نکنید. توجه داشته باشید که شما همچنین باید انتظار داشته باشید که هنرمند خال کوبی خود را از این نکته مطلع کنید. رعایت حدود 20٪ رعایت ادب در نظر گرفته می شود.

  1. بهبود انجام تتو چه مدت طول می کشد؟

بیشترین لایه های سطحی پوست باید ظرف دو تا سه هفته پس از انجام خدمات حرفه ای تاتو بهبود یابد ، در حالی که ممکن است شش ماه طول بکشد تا لایه های عمیق پوست شما بهبود یابد.

 

10 روش مهم برای آماده سازی اولین تتو

بهترین مکان های خال کوبی (به عنوان مثال ، مکان های بدن)

در حالی که هیچ مکان درست یا اشتباهی برای تاتو بر روی بدن شما وجود ندارد ، برخی از مکان ها ممکن است بیش از دیگران آسیب ببینند. برخی می گویند قسمتهایی از بدن که دارای انتهای عصبی بیشتری هستند ، قسمتهایی که چربی کمتری به عنوان بافر بین پوست و استخوان شما وجود دارد و مناطقی که پوست تمایل به نازکی دارد دردناکترین آنها است.

دردناک ترین مکان ها برای خدمات تاتو بدن : زیر بغل ، قفسه دنده ، مچ پا ، ساق پا ، سر ، صورت ، ران داخلی ، پشت زانو ، گردن و دوسر داخلی.

 

مکان های کم درد برای تتو حرفه ای

شانه خارجی، باسن ، ران فوقانی ران ، بازوها ، دوسر بازویی و بالا و پایین کمر.

مهم نیست که کدام طرح تاتو را انتخاب می کنید یا جایی را برای قرار دادن آن روی بدن خود انتخاب می کنید ، مطمئناً نمادی معنادار از آن کیست که برای دیدن سالهای آینده روی بدن خود دوست خواهید داشت.

READ
تتوی پرنده روی بدن

اگر از دیدن این طرح های تاتو لذت بردید و می خواهید الهام بیشتری بگیرید ، این ایده ها را بررسی کنید:

35 خال کوبی گل بسیار زیبا که برای فصل بهار و تابستان مناسب هستند

20 سبک و طرح تاتو بی نظیر برای اینکه دفعه دیگر که برای برخی از جوهرهای جدید آماده شدید ، سعی کنید

در سراسر فرهنگ ها ، فیلم ها و ادبیات مختلف ، پر دارای یک معنی نمادین قوی است. پرها در ادبیات بر اساس کاربرد و معنای رنگی آنها مفهوم خاصی دارند.

 

تتو ریز خط و ریز چیست؟

تاتو های زیبا می توانند از هر اندازه ای برخوردار باشند ، اما یک روند محبوب در حال حاضر خالکوبی های کوچک است ، خطوط کوچکتر جزئیات بیشتری را در مناطق کوچکتر ارائه می دهند.

من ایده تاتو بدن را دوست دارم ، اما می ترسم

گذشته از روند مشاهیر ، بخشی از جذابیت خالکوبی های ریز و درشت این است که سریع انجام می شوند و پنهان کردن آنها آسان است.

هنرمند تاتو مستقر در سیدنی ، می گوید شروع کار با طراحی ریز خط می تواند به شما این امکان را بدهد که ببینید خال کوبی چیزی دوست دارید یا خیر.

هنرمندان می گویند ، تمام خدمات حرفه ای تاتو با گذشت زمان کمی محو و تار می شوند.

سیستم ایمنی بدن به آرامی قسمت هایی از جوهر را که در پوست قرار داده شده است از بین می برد و مواردی مانند قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش یا لیزر برای حذف تاتو حرفه ای ، جوهر را به قطعات کوچکتر تقسیم می کند که به سلول های سفید خون اجازه می دهد آنها را از بین ببرد.

ماکسیم اتین ، هنرمند مقیم سیدنی می گوید: “هر طرحی که فقط خاکستری ملایم و تیره داشته باشد . بیش از سیاه و سفید محو خواهد شد.

وقتی یک طرح کامل فقط خاکستری است ، پس از چند سال می تواند ظاهر یک تاتو واقعی را داشته باشد.

 

تتو کردن در قسمت های خاصی بدن

تاتو کردن در قسمت های خاصی از بدن می تواند سریعتر محو شود بهبود انگشتان ، پاها ، زانوها و آرنج ها دشوار است و پوست روی آن نقاط سریعتر بازسازی می شود ، به این معنی که تاتو به مدت طولانی دوام نخواهد داشت.

READ
تکنیک زیبایی خالکوبی و تتو

انجام تتو در محیط های غیرحرفه ای می تواند خطر عفونت های منتقله از طریق خون مانند هپاتیس B یا C را به همراه داشته باشد ، به همین دلیل مراکز مدرن تاتو از روال دقیق بهداشت پیروی می کنند.

اگر سوزن های تتو خیلی عمیق به داخل پوست بروند خطر ایجاد زخم وجود دارد و برخی از افراد می توانند مستعد کلوئید باشند.

یک متخصص پوست میگوید ممکن است به برخی از رنگدانه های جوهر تاتو نیز حساسیت داشته باشید.

وی می گوید: “قرمز و زرد از نظر واکنش خال کوبی مشکل ترین رنگ ها هستند.”

“تاتو سیاه (کربن) حداقل باعث واکنش های آلرژیک می شود.”

“Blow out” اتفاقی است که می تواند در تمام خال کوبی ها رخ دهد – به نظر می رسد کبودی نزدیک خال کوبی باشد.

Clues این می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که خال کوبی با سوزن خیلی عمیق شود و یا مقدار زیادی جوهر به پوست وارد کند ، یا با کند شدن بیش از حد یا عبور بیش از حد از همان منطقه.

این اتفاق می تواند در مناطقی که پوست بسیار نازک است ، یا در مکان هایی مانند آرنج یا زانو که حرکت زیادی دارد ، اتفاق بیفتد.

 

پیدا کردن هنرمند حرفه ای تتو

در رسانه های اجتماعی و آنلاین جستجو کنید تا هنرمندی را پیدا کنید که در سبک مورد نظر شما متخصص باشد و عاشق کارش باشید. بسیاری از هنرمندان برجسته های Insta را نشان می دهند که کارهای شفا یافته خود را نشان می دهد ، که روش خوبی برای تشخیص مهارت در کار خود است.

 

پیدا کردن هنرمند حرفه ای تتو

 

می توانید قطعه ای از “فلش” را دریافت کنید – طرح هایی که هنرمند از قبل ترسیم کرده است. بعضی از هنرمندان فقط وقتی فلش آن را خریداری می کند ، یکبار از آن استفاده می کنند ، در حالی که دیگران همان طرح ها را بارها و بارها تاتو می کنند.

یا می توانید برای طراحی سفارشی خود با یک متخصص تاتو در ارتباط باشید.

Clues می گوید: “این می تواند به جمع آوری بسیاری از تصاویر مرجع و نمونه هایی از چگونگی شکل ظاهری خال کوبی کمک کند.”

اگر خالکوبی کوچکی می خواهید ، ممکن است مجبور شوید در مورد جزئیات شما سازش کنید ، بنابراین به آنچه که هنرمند می گوید چه کار خواهد کرد یا خیر ، گوش دهید.

هنرمندان یا قطعه را اگر طرح کوچکی باشد ، شارژ می کنند یا اگر قطعه بزرگتری باشد ، ساعت را شارژ می کنند.

تاتـــو دائمی است ؛ لازم نیست هر شش هفته یا هر چیز دیگری انجام شود.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

تتوی موقت

تتوی موقت چیست؟

تتوی موقت چیست؟ تاتو و یا همان خالکوبی از گذشته های دور مورد توجه است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره و تماس مستقیم