پوست مصنوعی تتو و انواع آن

پوست مصنوعی تتو

پریشا تاتـــو : هر هنرجویی که بخواهد هنر تاتو یا خالکوبی را یاد بگیرد باید ابتدا بر روی پوست مصنوعی تاتو تمرین کند. اما پوست مصنوعی چیست، چه مزایایی دارد.

و اینکه آیا این پوست مدل های مختلفی دارد؟ برای مبتدیان تنها راه یادگیری این هنر تکرار و تمرین بر روی پوست های تمرینی است و اینکه قبل از اجرای طرح های با ریزه کاری ابتدا آن را بر روی پوست مصنوعی تمرین کنند و پس از یادگیری کامل آن را بر روی پوست اجرا کنند. ظرافت و دقت در اجرا مهمترین عامل در زیبایی آن است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

پوست مصنوعی تتو

پوست مصنوعی تتو چیست

آیا می دانید که پوست مصنوعی تاتو بهترین راهکار برای یادگیری و تمرین تاتو است؟ خالکوبی یک هنر خاص است و با دقت و ظرافت خاصی باید انجام شود. شما نمی توانید صرفا چون یک دوره آموزشی رفته اید مستقیما بر روی صورت و بدن افراد تاتو بزنید باید تکرار و تمرین مداوم داشته باشید تا در کار خود حرفه ای شوید از این رو تنها سطحی که نزدیک به پوست انسان است، پوست مصنوعی است.

این پوست در سایزهای مختلفی و ضخامت های مختلف عرضه می شود و هر کدام مختص یک نوع از آن می باشد به طور مثال پوست ضخیم برای خالکوبی بدن.

اگر بخواهید از این پوست ها برای تمرین استفاده کنید باید با استفاده از کاغذ استنسل و محلول الکتروم طرح مورد نظر را بر روی پوست انتقال داد.

READ
تتوی پرنده روی بدن

کار آموزان مبتدی حتما لازم است چندین دوره بر روی این پوست های تمرینی کار کنند و طرح های اسان و سخت را کار کنند تا هم با روال کار بیشتر آشنا شوند و بتوانند تکنیک های مختلف را تمرین و یاد بگیرند.

 

ویژگی های پوست برای خالکوبی

انواع پوست مصنوعی تاتو از جنس سلیکون ساخته می شود این پوست ها نسبتا ضخیم هستند و قابل انعطاف نیز می باشند. اگر با دستگاه کارتریج پن یا سوزن گان و روتاری بر روی آن ها کار کرد آسیب نمی بینند. پوست های تمرینی در دو نوع نازک و ضخیم وجود دارد که پوست نازک جهت تمرین انواع تاتو صورت که شامل تتو ابرو، خط چشم، خط لب و اسکالب سر می باشد، مناسب است.

بر روی پوست های تمرینی نازک نمی توان خالکوبی بدن تمرین کرد چون نازک هستند و احتمال دارد زود پاره شوند پس به هیچ عنوان برای این کار مناسب نیستند.

برخی از پوست ها کمربند دار هستند و به راحتی می توان آن ها روی ساق پا، ران یا بازو و مچ دست ببندید. عدم تحرک پوست و ثابت ماندن آن اجرای طرح را بهتر و دقیق تر می کند.

این پوست ها به راحتی شسته می شوند و می توان مجدد طرح دیگری را بر روی آن ها تمرین کرد همچنین به دلیل جنس سلیکونی آن ها پاره نمی شوند و می توان هر نوع طرحی با هر سبکی را خالکوبی کرد.

 

انواع مختلف پوست مصنوعی خالکوبی

با توجه به اینکه افراد زیادی در ایران به دنبال یادگیری هنر تاتو هستند و این هنر با داشتن ریزه کاری های فراوان تا حدودی سخت هم هست. پوست مصنوعی تاتو که کسیله ای برای تمرین مذکور است و بافت آن نزدیک به پوست انسان است برای این کار بسیار کاربردی است.

READ
مراقبت های قبل و بعد از تتو صورت

حتی افرادی هم که سال ها تتو کار بوده اند ممکن است در زدن برخی از طرح ها تردید داشته باشند و بخواهند ابتدا بر روی پوست های تمرینی آن را اجرا کنند. به طور کلی پوست های مصنوعی در چند مدل ساده، سلیکونی، برجسته و طرحدار هستند.

پوست برجسته همانند پوست صورت طراحی شده و برجستگی های ابرو، لب و چشم کاملا مشخص است تا فرد تاتوکار بتوانند انواع آن تمرین کند‌.

در نمونه های ساده، طرحدار و سلیکونی می توان بر دو طرف کار تمرین کرد و حتی طرح را شستشو و طرحی دیگر را تمرین کرد.
نمونه های طرحدار هم از قبل طرح بر روی آن ها چاپ شده است و فرد می تواند طرح آماده را اجرا و تکنیک های مربوط به آن را یاد بگیرد. انجام طرح های بزرگ و کوچک استرس شما را کاهش می دهد و باعث می شود در کار خود واردتر شوید.

 

قیمت انواع پوست مصنوعی تتو

شما برای تهیه انواع پوست مصنوعی تاتو می توانید به اکادمی های معتبر مراجعه کنید. قیمت این پوست با توجه به نوع و سایز ان متفاوت است اما از انجا که قابل شستشو هستند و می توان انواع طرح ها را بر روی آن ها کار کرد مقرون به صرفه هستند. در بازار نمونه های چینی این پوست وجود دارد که قیمت مناسبی هم دارند و نمونه های داخلی هم از سیلکون مرغوب و با کیفیت تولید می شود. از آنجا که قیمت این محصول پایین است پس امکان تهیه آن برای تمام مبتدیان فراهم است.

READ
تتوی موقت چیست؟

در گذشته پوست مصنوعی را از پلاستیک یا لاستیک می ساختند که کیفیت بسیار پایینی داشت و هیچ شباهتی هم با پوست واقعی نداشت قیمت مناسبی هم داشتند اما خوب بخاطر کیفیت پایین مردم ترجیح می دادند از پوست خوک یا پوست گریپ فروت استفاده کنند.

اما رفته رفته با پیشرفت صنایع نمونه سلیکونی و پی وی سی روانه بازار شد وه کار تاتوکاران را تا حد زیادی اسان کرد و قیمت مناسبی هم دارد. البته همچنان افرادی هستند که از پوست حیوانات استفاده می کنند و معتقدند که پوست حیوانات از لحاظ بافت و ضخامت بیشترین شباهت را به پوست انسان دارد. تهیه این پوست ها آسان است و بیشتر اکادمی ها و سایت های عرضه کالا این محصول را دارند.

 

انواع طرح تاتو

انواع مختلف آن از لحاظ ضخامت

ضخامت پوست مصنوعی تاتو در واقع برای این است که بیشتر تشابه را با پوست بدن داشته باشد. از لحاظ ضخامت پوست تمرینی در دو نوع پوست نازک و پوست ضخیم وجود دارد. ضخامت پوست ضخیم حدود ۳ میلیمتر است که براب انواع طرح های تاتو بدن مناسب است و پوست نازک با ضخامت یک میل برای خالکوبی صورت مناسب است.

رایج ترین جنس هایی که مورد استفاده قرار می گیرند جنس سلیکونی و پی وی سی هستند. آکادمی پریشا تاتو علاوه بر آموزش حرفه ای تاتــو انواع پوست مصنوعی تاتو را عرضه می کند و شما می توانید بهترین جنس ها در اندازه های مختلف را از این مجموعه بخواهید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

تتوی موقت

تتوی موقت چیست؟

تتوی موقت چیست؟ تاتو و یا همان خالکوبی از گذشته های دور مورد توجه است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره و تماس مستقیم