وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم

وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم

امروزه انجام امور آرایشی، نه تنها توسط بانوان بلکه از سوی مرد ها نیز مورد استقبال قرار گرفته است. شیوه های گوناگونی برای زیبا تر دیده شدن عنوان شده است که یکی از آن ها انجام تاتو بر بدن می باشد. تاتو بر هر عضوی از بدن آقایان و همین طور بانوان انجام می شود. اما نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که انجام عملیات تاتو بر هر قسمت بدن آقایان صورت نمی گیرد اما برای بانوان قابل انجام می باشد؛ چرا که معمولا آقایان از سبک های مختلف تاتو برای آرایش بدن استفاده می کنند. در صورتی که خانم ها برای زیبایی دائمی اعضای صورت نیز از سبک های گوناگون تاتو بهره مند می شوند. به عنوان مثال خانم ها برای زیبا تر دیده شدن چشم ها اقدام به تاتوی خط چشم می کنند. برای ابرو و لب نیز از این روش و تکنیک های متفاوت آن استفاده می شود. تاتو خط چشم یکی از آرایش های پر طرفدار است که با وسیله و ابزار گوناگون انجام خواهد شد. در این مقاله به معرفی برخی از ابزار مورد نیاز تاتو خط چشم خواهیم پرداخت.

تاتو خط چشم
رنگ برای تاتو خط چشم

خط چشم نوعی از آرایش صورت می باشد که شامل طرح ‌ها و سبک های گسترده ای است. هر طرح خط چشم با توجه به سلیقه افراد مورد انتخاب واقع می شود و می تواند موجب جلب نظر ها گردد؛ اما عامل دیگری در جذاب بودن تاتو خط چشم موثر است که رنگ آن می باشد. همان طور که در بسیاری از افرادی که خط چشم تاتو کرده اند مشاهده می کنید، تاتو خط چشم عموماً به رنگ سیاه است؛ اما نکته ای که حائز اهمیت است این می باشد که رنگ مورد استفاده می بایست دارای برند معتبر بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد چرا که در غیر این صورت ممکن است رنگ خط چشم از مشکی به رنگ های سبز و آبی تغییر یابد. این امر موجب پایین آمدن کیفیت کار شده و موجب از بین رفتن جذابیت خط چشم خواهد شد. در واقع رنگ خط چشم یکی از ابزار و وسایل مهم در انجام کار تاتو خط چشم می باشد که تاثیر بسزایی در مطلوب بودن نتیجه پایانی کار خواهد داشت.

READ
نکات مهم در انتخاب رنگ تتو چیست؟

ماژیک طراحی تاتو چیست؟

برخی از اعضا در بدن دارای جفت می باشند که تمامی طراحی های آن ها به طور یکسان صورت گرفته است. چشم نیز عضوی بوده که از این قاعده مستثنی نمی باشد؛ به این منظور آرایش چشم باید به طور یکسان صورت گیرد تا زیبایی نهفته در آن حفظ گردد. همان طور که گفته شد تاتو خط چشم نمونه دیگری از آرایش چشم می باشد که باید به صورت قرینه و کاملاً یکسان انجام شود اما از آن جا که تاتو در دسته ی آرایش های دائمی قرار می گیرد و درصورت بروز خطا از سوی تکنسین، برطرف نمودن آن مشکل است، پیش از انجام عملیات تاتو، طرح مورد نظر مراجعه کننده را با ابزاری به نام ماژیک طراحی تاتو صورت، طراحی می‌ کنند و بعد از قرینه سازی طرح خط چشم را تاتو می ‌زنند. پس بنابر این می توان گفت که ماژیک جزئی از وسایل ضروری تاتو خط چشم به شمار می رود.

رنگ برای تاتو خط چشم
دستگاه تاتو خط چشم

در کنار رنگ تاتو، ماژیک طراحی و بسیاری از لوازم دیگر، یکی از وسایلی که نسبت به سایرین از اهمیت بیش تری برخوردار می باشد وسیله ای است که دستگاه تاتو نامیده می‌ شود. دستگاه تاتو یکی از لوازمی بوده که توسط نیروی الکتریکی عمل می کند. لازم به ذکر است که دستگاه ‌های تا انواع گوناگونی را در بر می گیرند که یک نوع آن مختص به تاتو خط چشم می باشد. در واقع در صورت عدم برخورداری از این دستگاه امکان انجام تاتو دائمی وجود نخواهد داشت. دستگاه تاتو خط چشم از سوزن های مخصوصی برخوردار است که به آن متصل شده و پس از دریافت رنگ، با اصول مناسب و صحیح و پشت پلک قرار گرفته و با حرکت دست تکنسین رنگ را به پوست انتقال می ‌دهد. این دستگاه توسط برند های گوناگون تولید می شود که مطابق با اعتبار و کیفیت های آن قیمت ‌گذاری صورت گرفته و در مراکز پخش لوازم برقی آرایشی، عرضه می شود؛ به این صورت امکان دسترسی متقاضیان به این دستگاه آسان خواهد شد.

READ
خدمات حرفه ای تتو در مجهزترین مرکز تتو تهران

بی حس کننده در تاتو

همان طور که گفته شد دستگاه تاتو از سوزن هایی برخوردار می باشد که رنگ از طریق آن به زیر پوست انتقال می‌ یابد. این امر می تواند درد طاقت فرسایی را برای مراجعه کننده هنگام تاتو خط چشم به ارمغان آورد. از این رو برای به حداقل رساندن درد وارده به مشتری، ماده ای تحت عنوان بی حس کننده تولید شده است. بی حس کننده ها اغلب به صورت کرم هستند که پس از برخورد با پوست تا حد امکان موجب سر شدن آن ها خواهند شد. این ماده افزون بر بی حس کردن ناحیه تاتو، از مزیت دیگری نیز برخوردار می باشد که آن حفظ رطوبت در پوست است. مرطوب بودن پوست نقش بسزایی در نتیجه نهایی تاتو خط چشم خواهد داشت.

تاتو چشم با دستگاه تاتو
تشتک چیست؟

دستگاه تاتو خط چشم به گونه ‌ای طراحی شده است که رنگ را درون خود جای نمی ‌دهد، به همین دلیل برای این که سوزن از رنگ برخوردار شود آن را را در ظرفی که برای رنگ تاتو طراحی شده وارد کرده و به این صورت سوزن رنگ را دریافت می کند. برای به سهولت رساندن این کار و افزایش سرعت روند تاتو محفظه ی طراحی و تولید شده، از ابعاد کوچک برخوردار است و روی انگشت دست تعبیه می ‌شود. این ظرف کوچک تشتک نام دارد که یکی از وسایل مورد نیاز انجام تاتو خط چشم می باشد.

کلام آخر

مقصد از تهیه این مقاله و جمع آوری اطلاعات فوق معرفی و آشنایی با ابزار و وسیله های مورد نیاز برای تاتو خط چشم بوده است. لازم به ذکر است که وسیله های نام برده شده در مقاله تنها برخی از ابزار به کار رفته در تاتو می باشند و شامل تمامی آن ها نخواهد شد.

READ
تتوی پرنده روی بدن

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

نکات قابل توجه در استفاده از تاتو نوسته روی بازو

تتو نوشته روی بازو

تتو نوشته روی بازو مقدمه: احتمالاً افرادی را دیده اید که طراحی یا خالکوبی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره و تماس مستقیم