وسایل و تجهیزات مورد نیاز تتو بدن

وسایل و تجهیزات مورد نیاز تتو بدن

یافتن تجهیزات مناسب برای تاتو بدن می تواند یک کار گیج کننده باشد، زیرا موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از خرید نهایی تجهیزات تاتو به آنها توجه کنید. ضروری است که تحقیق کنید چه وسایلی برای اولین کیت خال کوبی خود نیاز دارید ، از کدام تجهیزات استفاده کنید و چگونه آنها را برای مدت طولانی نگهداری کنید. چه شما یک تتوکار مبتدی یا حرفه ای باشید ، اگر قصد دارید سالن تتوکاری خود را باز کنید ، باید وسایل تاتو را داشته باشید. در اینجا ، ما لیست تجهیزات تاتو را به اشتراک می گذاریم که می توانید هنگام خرید تجهیزات خود در نظر بگیرید.

وسایل و تجهیزات مورد نیاز تتو بدن

دستگاه تتو بدن

هنگام خرید دستگاه خال کوبی با تنوع زیادی روبرو می شوید. از همه مارک ها مطلع شوید و سپس یکی از آنها را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. با دقت به مارک ها و مدل ها نگاه کنید. دو مدل رایج وجود دارد ، یک مدل سیم پیچ یا کویل و یک مدل  دوار. هر دوی آنها تجهیزات خوبی هستند که می توانید از آن ها استفاده کنید. مزایا و معایب آنها را مطالعه کنید تا آگاهانه تصمیم بگیرید.

دستگاه تاتو کویل یا سیم پیچ برای سایه زدن تاتو و خطوط بسیار نرم تر مناسب است. با سوزن های بزرگ، خیلی خوب کار می کند و  کنترل سطح با این دستگاه ها راحت تر است. همچنین ، اصلاح آنها آسان است. از طرف دیگر ، دستگاه دوار بی صدا و سبک وزن هستند و همچنین آسیب کمتری به پوست می زند. حتی مبتدیان نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

READ
تتوی پرنده روی بدن

برای خرید دستگاه تاتو بدن ، باید سطح مهارت خود را درک کنید. اگر شما یک هنرمند آموزش دیده هستید که مایل به راه اندازی سالن خود هستید ، یک دستگاه تاتو کویل برای شما مفید خواهد بود. با این حال ، اگر مبتدی هستید ،  دستگاه دوار یک گزینه عالی برای شما است.

سوزن تتو بدن

سوزن ها در پنج دسته اصلی وجود دارند: گرد ، تخت ، مگنوم ، توربو و سایه زن. آنها همچنین یکی از مهم ترین تجهیزات خال کوبی هستند که کیفیت کار شما را تعیین می کنند. از این سوزن ها برای پر کردن فاصله ها، سایه زنی، خط زنی و پخش کردن تاتو در قسمت های بزرگ پوست استفاده می شود.

همچنین باید به اندازه سوزن فکر کنید. اندازه های کوچک تر برای پر کردن فاصله ها بهتر است ، در حالی که اندازه های بزرگتر به شما کمک می کند تا سایه بزنید. هنگامی که از یک سوزن مناسب استفاده کنید ، می توانید به طور کارآمد و با نتایج صحیح ، طرح های با کیفیت ایجاد کنید.

جوهر تتو بدن

به زبان ساده ، جوهر کیفیت و ماندگاری تاتو را تعیین می کند. جوهرهای تاتو مهم ترین قسمت فرآیند خال کوبی هستند. این جوهرها برای ایجاد جلوه ای رنگارنگ و سرزنده در خال کوبی لازم هستند. تقریباً باید تمام جوهرهای موجود در بازار را داشته باشید. جوهری که یک تاتو آرتیست استفاده می کند معمولاً بر اساس اولویت آنها است ، اما بیشتر هنرمندان از جوهرهای مارک های مشهور استفاده می کنند. آنها همچنین مواد خود را از مکان های مناسب تهیه می کنند ، بنابراین شما نگران استفاده هنرمند خود از یک محصول جعلی نخواهید بود!

READ
وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم

یک صندلی تتو مناسب

یکی دیگر از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز شما برای تاتوکاری ، صندلی است. صندلی خوب برای سالن خال کوبی شما ضروری است. صندلی تاتو یک صندلی طبی تخصصی است که احساس راحتی به مشتری می دهند و به آسانی تمیز و ضد عفونی می شود. این صندلی های نسل جدید همه جمع و جور هستند و تاتو آرتیست به راحتی می تواند کار خود را انجام دهد. هنگام استفاده از صندلی می توانید به راحتی ارتفاع را مطابق با راحتی مشتری تنظیم کنید.

 

 

تتو بدن

کیت پزشکی

تاتو کاری، فرایند بسیار حساسی است که در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی، دردسرهای زیادی برای تاتو آرتیست و مشتری به جود می آید. بت همین دلیل هنگام انجام دادن تاتو، باید از تجهیزات پزشکی استفاده کنید از جمله:

  • دستگاه اتوکلاو برای ضد عفونی کردن ابراز تاتو
  • پماد استریل
  • یک مایع ضد عفونی کننده سطح
  • سینی هایی برای نگهداری سوزن ها
  • روکش صندلی
  • دستگاه
  • ظرف مخصوص دفع زباله
  • وازلین
  • دستکش لاتکس

ابزارهای دیگری که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید:

  • تیغ های یکبار مصرف
  • قیچی طبی بسیار تیز
  • موچین
  • بانداژ
  • کرم های بی حس کننده

به غیر از این موارد ، شما نیاز به خرید محلول های تمیز کننده موثر ، صابون های لازم و الکل برای تمیز کردن و آماده سازی دارید.

پوست های مصنوعی

تتوکار، بخصوص کسی که مبتدی است، قبل انجام تتو روی بدن مشتری، می تواند روی پوست های مصنوعی تمرین کند تا کار اصلی را خراب نکند. چون بعضی از طراحی ها دشوار هستند و نیاز به تمرین دارند.

READ
انواع طرح های تتو بدن جغد

سیستم روشنایی

بدون نور ، هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. معمولاً تاتو کارها باید از لامپ های ایستاده پر قدرت استفاده کنند. نوری که از لامپ ساطع می شود باید نور سفید باشد تا واقعی ترین رنگ جوهر خال کوبی را ببیند ، و تنظیم آن را برای تاتو کارها آسان می کند.

نکاتی برای خرید تجهیزات تتو

√ هنگامی که قصد خرید تجهیزات تاتو را دارید ، در مورد مارک ها ، مدل ها و ویژگی ها تحقیق کافی کنید!

√ در مورد بهترین دستگاه ها تحقیق کنید و در مورد نظرات افرادی که از این ماشین خاص استفاده کرده اند مطالعه کنید.

√ مدتی را به خرید یک دستگاه خال کوبی خوب اختصاص دهید.

√روی تجهیزات تاتو با کیفیت بالا ، به ویژه دستگاه خال کوبی سرمایه گذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که تجهیزات خریداری شده شما از مواد با دوام ساخته شده است و توسط کاربران دیگر توصیه می شود.

 

نکاتی برای خرید تجهیزات تتو

سخن پایانی

یک تاتو آرتیست نیاز به تهیه طیف کاملی از لوازم جانبی برای هر فرآیند تاتو دارد تا بتواند یک کار جذاب و خاص برای مشتریان انجام دهد. همچنین انتخاب ابزارهای با کیفیت به شما کمک می کند تا هر نوع عارضه ای را که ممکن است در این روند اتفاق بیفتد را به حداقل برسانید

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

تاتو خط چشم

وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم

وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم امروزه انجام امور آرایشی، نه تنها توسط بانوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره و تماس مستقیم