نکات مهم در انتخاب رنگ تتو چیست؟

نکات مهم در انتخاب رنگ تتو 

امروزه استفاده از خالکوبی بسیار رواج پیدا کرده است، بالاخص در بین جوانان که مشتاق انجام چنین کاری هستند؛ اما آیا می دانید که برخی موارد مهم وجود دارد که هنگام استفاده از رنگ خالکوبی باید از آنها مطلع باشید. این موارد مهم به شما کمک می کند تا خالکوبی رنگی خود را برای مدت طولانی حفظ کنید. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با رنگ تاتو، لازم است ادامه مطلب را دنبال کنید تا بتوانید آگاهی بیشتری در این زمینه کسب کنید.

 

انتخاب رنگ تاتو

نکات موثر در استفاده از رنگ تتو

درست است که وقتی به خالکوبی فکر می کنیم، به طراحی، مکان و اندازه و غیره فکر می کنیم. افزودن رنگ تاتو شاید آخرین نکته ای باشد که به آن فکر می کنید. با این حال، مردم می دانند که خالکوبی های رنگی بسیار بهتر از خالکوبی های سیاه و خاکستری به نظر می رسند. آنها می توانند درخشندگی را به طراحی شما اضافه کنند و پوست شما را برجسته تر نمایان کنند. در اینجا نکات موثری در حین استفاده از رنگ تاتو آورده شده است:

 

  • رنگ پوست خود را در نظر بگیرید

این یکی از مهمترین عواملی است که هنگام انتخاب رنگ تاتو باید مورد توجه قرار گیرد. اکثر مردم رنگ پوست شان روشن نیست و به همین دلیل است که با جوهر سفید و سیاه مشکلی ندارند. متخصصان این حوزه نیز توصیه می کنند، اگر فکر می کنید رنگ ها باعث می شوند پوست روشن شما جذاب تر به نظر برسد، باید به دنبال خالکوبی های رنگی باشید.

READ
مراقبت های بعد از انجام تتو بدن

 

  • جوهرهای غیر از سیاه هزینه بیشتری برای شما دارند

قیمت گذاری یکی از عوامل تعیین کننده ای است که هنگام انتخاب رنگ باید در نظر بگیرید. باید بدانید که جوهرهایی که سیاه نیستند گران تر خواهند بود. مهمتر از آن این است که بدانید این واقعیت است که از جوهرهای رنگی فقط برای پر کردن فضاها استفاده می شود؛ بنابراین خالکوبی های رنگی زمان زیادی می برند، زیرا این یک فرایند دقیق تر است؛ بنابراین، اگر زمان شما کم است، نباید این روش را انتخاب کنید. جوهرهای سفید گران ترین هستند و فقط باید توسط یک هنرمند با تجربه استفاده شوند.

 

  • رنگ ها به راحتی محو می شوند

اگر فکر می کنید خالکوبی های رنگی ماندگار نیستند. حق با شماست. بله خیلی بستگی به این دارد که چقدر در معرض نور خورشید باشید و چقدر از پوست خود محافظت کنید، اما خالکوبی های رنگی زودتر محو می شوند. در صورتی که به حذف تاتو فکر می کنید، باید بدانید که سبز، زرد و نارنجی رنگ هایی هستند که در برابر لیزر مقاوم هستند. جوهر سفید سریعتر از هر رنگ دیگری محو می شود و نیازی به لیزر ندارد.

 

  • اگر وقت ندارید به دنبال خالکوبی های رنگی نباشید

همانطور که گفته شد، خالکوبی رنگی یک فرایند پیچیده و دقیق است، بنابراین اگر صبر و زمان کافی داشته باشید، می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد، در غیر این صورت، باید به دنبال گزینه های دیگری برای استفاده از رنگ تاتو باشید.

 

 

نکات موثر در استفاده از رنگ تاتو

عوامل موثر در بررسی رنگ تتو

تنها در صورتی که عاشق خالکوبی های رنگی هستید، تمام کارها را توسط یک متخصص انجام دهید. اگر رنگ پوست شما روشن است، استفاده از رنگ تاتو جذاب تر به نظر می رسد. محل قرار دادن خالکوبی نیز طول عمر آن را تعیین می کند. کسانی که پوست تیره دارند، نیاز به غلظت رنگدانه بیشتری دارند و افرادی که پوست روشن تری دارند رنگدانه را سریعتر می گیرند. فقط قبل از مراجعه به کارشناسان مجرب در این حوزه برای انجام خالکوبی های رنگی با یک متخصص مشورت کنید. در خالکوبی طرح، مکان و رنگ هایی که انتخاب می کنید، بستگی به سلیقه شما دارد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید انجام دهید این است که یک طرح رنگارنگ انتخاب کنید، بدون اینکه بدانید چگونه خالکوبی خود را حفظ کنید.

READ
وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم

 

درست مانند اینکه پوست شما با گذشت زمان پیر می شود، خالکوبی ها در نهایت محو می شوند و کمتر مشخص می شوند، در حالی که ممکن است برخی از افراد با انتخاب درست رنگ و طرح خود، بتوانند سال ها از آن استفاده کنند.

 

اکثر افرادی که پول خوبی برای خالکوبی می پردازند می خواهند از ماندگاری آنها مطمئن شوند. با انتخاب خال کوبی مناسب و بهترین مکان برای آن، می توانید به افزایش طول عمر رنگ تاتو خود کمک کنید. جوهرهای سیاه و خاکستری بیشترین عمر را دارند و نسبت به رنگها در برابر محو شدن مقاوم تر هستند. به طور متوسط​​، رنگ های تیره بیشتر از رنگ های روشن دوام خواهند داشت. هر چه رنگ روشن تر باشد، سریعتر محو می شوند، به همین دلیل است که برخی از هنرمندان حرفه ای تاتو سعی می کنند مشتریان خود را از گرفتن خالکوبی های رنگی که تمایل دارند سریعتر از هر نوع خالکوبی محو شوند، منصرف کنند.

 

  • ماندگاری رنگ تتو

اگر می خواهید یک خال کوبی ماندگار روی پوست خود داشته باشید، سعی کنید از جوهرهای زرد، قرمز و سبز خودداری کنید. آنها سریع ترین رنگ هایی هستند که شادابی خود را از دست می دهند، حتی اگر در ابتدا بهترین ظاهر را داشته باشند؛ اما جوهري كه در كمترين زمان ممکن بر روي پوست شما ناپديد مي شود، سفيد است. طرح های رنگ آمیزی شده با رنگ سفید تمایل به رنگ پوستی دارند که روی آن خالکوبی شده اند و پوست رنگ پریده، رنگ تاتو را کمی بیشتر از رنگ های تیره پوست حفظ می کند.

READ
خدمات حرفه ای تتو در مجهزترین مرکز تتو تهران

 

ماندگاری رنگ تاتو

نتیجه گیری:

صرف نظر از رنگ هایی که تصمیم دارید در خالکوبی خود استفاده کنید، می توانید اقدامات لازم را برای مراقبت از آنها انجام دهید تا تا آنجا که ممکن است ماندگار شوند. همیشه در حین استفاده، دستورالعمل های خالکوبی خود را برای مراقبت های بعدی دنبال کنید. هنگامی که در موقعیتی قرار دارید که ممکن است خالکوبی شما در معرض نور خورشید قرار گیرد، حتما از کرم ضد آفتاب روی خالکوبی خود استفاده کنید یا تا آنجا که ممکن است آن را بپوشانید و اگر هنوز از نحوه محو شدن خالکوبی خود راضی نیستید، همیشه این گزینه وجود دارد که برای حفظ تازگی این رنگ تاتو در سالهای آینده، دست به کار شوید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

تاتو خط چشم

وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم

وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم امروزه انجام امور آرایشی، نه تنها توسط بانوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره و تماس مستقیم