انواع طرح های تتو بدن

انواع طرح های تتو بدن

اگر می خواهید یک تاتو جدید انجام دهید اما قصد دارید که تعداد زیادی از ایده های جالب را کم کنید، این مقاله لیستی از طرح ها به شما ارائه می دهد تا به شما برای یک تاتو عالی کمک کند. روزهایی که طرح یک تاتو را از دیوار اتاق خالکوبی زن انتخاب کنید، گذشته است. هنر خالکوبی معاصر دارای یک کالیدوسکوپ از ایده ها، سبک ها و انواع کاربردهای جوهر است که شما باید قبل از انتخاب خود در نظر بگیرید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را بیشتر با انواع طرح های تاتو بدن آشنا‌ کنیم.

 

انواع طرح های تتو بدن

۱- ایده های tatoo حیوانات

درک جذابیت انتخاب تاتو با مضمون حیوانات کاملاً آسان است. بیشتر تاتو های حیوانات دارای معنی خاص، نمادین و متنوع بودن سبک خود هستند که می تواند در طراحی های هنری بدن اعمال شود، در حالی که حیوانات خانگی از ماهی قرمز گرفته تا سگ، همه ارتباطات کاملاً شخصی را منتقل می کنند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

 

۱-۱- تتو پروانه: تاتو پروانه نمادی از آزادی، تغییر و زنانگی است. یک خال کوبی پروانه ای به شما این امکان را می دهد که طراحی خود را در ترکیب با عناصر دیگر مانند گلها و رنگین کمان های مورد علاقه خود شخصی کنید.

۱-۲- تتو عقاب: تاتو عقاب که یکی از ماندگارترین نمادهای آزادی است، به یکی از محبوب ترین تصاویر معاصر واقع گرایی عکس یا روشنایی موج جدید تبدیل شده است. تاتو عقاب را می توان در هر جایی از بدن قرار داد و با مجموعه ای شگفت انگیز از تصاویر مکمل، از غروب های کوهستانی تا سواحل بادی احاطه کرد.

۱-۳- تتو پر: از نظر برخی افراد، تاتو پر کاملاً به عشق پرندگان مربوط می شود. برخی دیگر پر را به طور نمادین به سفر، آزادی، رویاهای پرواز و فال های خارق العاده متصل می کنند.

 

۱-۴- خال کوبی شیر: پادشاه جنگل یک موضوع تاتو محبوب در سراسر جهان خال کوبی است. شیرها در آفریقا نمایانگر کنترل و نظم و انضباط هستند، در اروپا نمادی از سلطنت و قدرت هستند و برای تعادل در تمدن مصر باستان نقش اساسی داشتند. موجوداتی از زیبایی، قدرت و جذابیت، بدون شک محبوب ترین موضوع خال کوبی واقع گرایی است.

READ
آیا بعد از تتو ابرو میتوان کاشت ابرو انجام داد؟

 

۱-۵- تتو ققنوس: تاتو ققنوس به معنای بازسازی، تولد دوباره و شروع جدید است و به شدت با تجدید توسط آتش ارتباط دارد. ققنوس از نظر معنوی به تحول، مرگ و تولد دوباره متصل است و نقاشی محبوب در طرح های خالکوبی ژاپنی است و اغلب در خال کوبی های سیاه و خاکستری وجود دارد که می توان به طور موثر خطوط سایه را ترسیم کرد.

 

۱-۶- تتو زاغ سیاه: یک زاغ سیاه نشان دهنده دوگانگی خوب و بد است. این می تواند نشان دهنده مرگ، تاریکی و نابودی باشد اما همچنین نمادی از تولد دوباره، تجدید و بهبود است.

۱-۷- ر مار: تاتو های مار از قدرتمندترین تصاویر در دنیای خال کوبی هستند و از نظر ترسیم روی پوست فرد استفاده کننده بسیار متنوع هستند. مار به طور نمادین در انواع خال کوبی های سنتی آمریکایی ارزش ظریفی را ارائه می دهد یا فرصت هایی را برای کار با جزئیات دقیق با رنگ، مقیاس و دندان ارائه می دهد.

 

تتو حیوانات

۲- تتو گل

طرح های تاتو گل می تواند یک قطعه از هنر بدن را نشان دهد یا یکی از جنبه های اصلی مکمل آن باشد و در رنگ روشن، سیاه و خاکستری ملایم، یا سیاه ضخیم و پررنگ، می تواند برای همه جذاب باشد. خالکوبی های گل اکنون می توانند در هر کاربرد، رنگ یا شکوفائی به تصویر کشیده شوند. در ادامه به برخی از طرح های تاتو گل اشاره می کنیم.

 

۲-۱- تتو شکوفه های گیلاس: تاتو شکوفه های گیلاس جز اصلی ایرزومی های ژاپنی است. آنها به عنوان ساکورا شناخته می شوند و بیشتر در خال کوبی به سبک غربی استفاده می شود. شکوفه گیلاس نماد زیبایی و شکنندگی است و نمادی از اوایل بهار در ژاپن است.

 

۲-۲- تتو گل لوتوس: گل لوتوس (یا پادما) به عنوان نمادی از روشنگری خلوص، بازسازی خود و تولد دوباره قلمداد می شود. باز شدن گلبرگ های گل نیلوفر آبی نمادهای بیداری معنوی و انبساط روح است. نیلوفر آبی یک خال کوبی محبوب برای فدائیان دین شرقی و اقدامات مراقبه ای مانند یوگا است.

READ
پوست مصنوعی تتو و انواع آن

 

۲-۳- تتو گل رز: تاتو گل های رز سنتی برای نشان دادن تقویت و بزرگداشت عشق و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند در چندین برنامه مختلف استفاده شوند. در حالی که گل های رز سنتی آمریکایی معمولاً قرمز، سیاه پررنگ یا در مقیاس خاکستری هستند.

۲-۴- تتو آفتابگردان: آفتابگردان یک طرح خال کوبی خوشایند است زیرا نماد قدرت و شادی است که بصورت بلند و روشن، دائماً به سمت خورشید کشیده می شوند.  گل آفتابگردان که بیشتر اوقات با تابستان مرتبط است، مفهومی برای طراحی شخصیت است که با مثبت و انرژی خوب همراه است.

 

تتو گل

۳- انواع مختلف طرح های دیگر

 

۳-۱- تتو پیکان: تاتو های پیکان بسته به تعداد تیرهای استفاده شده و نحوه قرارگیری آنها، از نظر معنا و نماد، دامنه وسیعی را نشان می دهند. به عنوان مثال یک فلش به معنای محافظت است، در حالی که یک لرزش از آنها قدرت یک گروه را نشان می دهد. بیشتر اوقات تیرها با خطوط سیاه ساده نشان داده می شوند یا از رنگهای سیاه و خاکستری ظریف برای طراحی هندسی یا کاربرد سایه و سایه پیچیده تر استفاده می کنند.

 

۳-۲-تتو قطب نما: تاتوهای قطب نما به عنوان راهنما در سفرهای اقیانوس بودند و نمادی از اشتیاق به خانه و آنچه را که پشت سر گذاشته اند. قطب نما ژانر خال کوبی بسیار مهیبی را توسعه داده است که نمادی از سفر یا سرگردانی است و اغلب شامل جزئیات واقع گرایانه همراه با نقشه ها، ساعت ها یا سایر ابزارهای جغرافیایی است.

 

۳-۳- تتو صلیب: تاتو صلیب نمادی برای فداکاری، اتحاد و عشق در مسیحیت است. این نماد اصلی بیانگر ایمان مسیحی است. در هنگام مرگ از صلیب برای بزرگداشت عزیزی که از دنیا رفته است استفاده می شود.

 

۳-۴- تتو تاج: به طور کلی تاتو تاج اغلب با موضوعات “ایستادن” مانند اشراف، افتخار و توازن قدرت مناسب مرتبط است، همچنین با رسیدن به قله های اهداف فردی گره خورده اند.

READ
وسایل و تجهیزات مورد نیاز تتو بدن

۳-۵- تتو اژدها: از چین و ژاپن گرفته تا مکزیک باستان، اژدها مجموعه ای از معانی متنوع را به عنوان فرهنگ های مختلف در اختیار دارند. به عنوان مثال اژدهایان چین موجوداتی نجیب در نظر گرفته می شوند که خرد آسمانی را پراکنده می کنند، در حالی که اژدهایان اروپایی برچسب هایی مانند جانوران خطرناکی هستند که طلا را احتکار می کنند و دهکده ها را وحشت زده می کنند. علی رغم معنای متفاوت اژدها، همه فرهنگ ها آنها را با قدرت افسانه ای و مذهبی مرتبط می دانند.

 

۳-۶- تتو نماد بی نهایت: نماد بی نهایت از ریاضیات ناشی می شود و یک سیستم پایان ناپذیر یا به عبارت ساده تر، برای همیشه را نشان می دهد. این یک نقاشی است که اغلب در فرهنگ پاپ استفاده می شود و یک موضوع به طور فزاینده محبوب برای هنر بدن است. اغلب نماد بی نهایت برای نشان دادن دوستی، یک رابطه عاشقانه، یا طرح های انتزاعی و خال کوبی با استفاده از هندسه مقدس استفاده می شود.

 

۳-۷- تتو طرح ماه: ماه نمادی قدرتمند است که از بسیاری جهات قابل تفسیر است و این می تواند با مراحل مختلف ماه گسترش یابد. نیمه ماه اغلب برای نشان دادن تعادل مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که هلال ماه می تواند عبور از زمان های دشوار را به لحظه ای از تولد دوباره اشاره کند. تاتو ماه راهی عالی برای بیان احساسات قدرتمند ارتباط و اتحاد در جهان طبیعی است.

۳-۸-تتو جمجمه: جمجمه معمولاً به عنوان نمادی از مرگ، خطر و تخریب در نظر گرفته می شود اما در صورت جفت شدن با سایر ایده های طراحی بسیار پرکاربرد است. خالکوبی جمجمه غالباً نشان دهنده دوگانگی است یا لایه های پشت معنی آشکار را نشان می دهد. جمجمه همچنین یکی از طرح های قدیمی است که هرگز از مد نمی افتد.

۳-۹- تتو درخت زندگی: درخت زندگی بیانگر ماهیت بهم پیوسته جهان است و تقریباً در هر قاره یک کهن الگوی فرهنگی محبوب است. درخت زندگی نمایشی فیزیکی از ماهیت الهی همه زندگی، چگونگی پیوند و رشد آن با هم ارائه می دهد، به همین دلیل است که در بسیاری از تصاویر خال کوبی، ریشه ها و شاخه ها در یک دایره مرزی به هم متصل می شوند.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

تاتو خط چشم

وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم

وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم امروزه انجام امور آرایشی، نه تنها توسط بانوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره و تماس مستقیم