آیا بعد از تتو ابرو میتوان کاشت ابرو انجام داد؟

آیا بعد از تتو ابرو میتوان کاشت ابرو انجام داد؟

بی شک داشتن ابروهایی مرتب و پرپشت، روی زیبایی چهره نفس بسزایی دارد. دیگر مد ابروهای نازک و کوتاه گذشته است و خانم ها سعی می کنند از روش هایی مثل میکروبیلدینگ، سایه ابرو، میکروپیگمنتیشن، هاشور و تاتو ابرو استفاده کنند اما متاسفانه این روش ها نیمه دائمی هستند و بعد از دو سه سال کمرنگ می شوند و زیبایی اولیه را ندارند. یا ممکن است فرد از آنها خسته شود. پس بهترین راه، کاشت ابرو است که مانند ابروی طبیعی خود رشد می کند و روشی برای اصلاح و ترمیم ابرو به طور دائمی است.  ممکن است کسی قبل از کاشت ابرو، تاتو داشته باشد. سوالی که پیش می آید این است که آیا بعد از تاتو ابرو میتوان کاشت ابرو انجام داد؟ باید بگوییم” بله”. این کار نه تنها ضرری ندارد بلکه به نفع شماست. در ادامه بیشتر به این بحث خواهیم پرداخت.

 

بعد از تتو ابرو میتوان کاشت ابرو انجام داد

آیا کاشت ابرو روی تتو امکان پذیر است؟

کاشتن ابرو به راحتی روی تاتو انجام می پذیرد. وقتی کاشت ابرو انجام می شود، بعضی از گراف های مو که به قسمت ابرو پیوند داده شده اند، ریزش پیدا کنند. چون این گرافت ها به شکل متراکم کنار هم قرار گرفته اند، ممکن است بصورت تار مو جدا شده و بیشتر فضای ابرو خالی شود. داشتن تاتو ابرو از قبل می تواند مانند یک پوشش عمل کند و این فضاهای خالی را بپوشاند. در واقع رنگ دانه های تاتو، می توانند تا زمانی که تار موهای ابرو دوباره رشد کنند، به زیبایی ابروهای شما کمک کنند. به همین جهت داشتن تاتو از قبل می‌تواند شیوه ای کارآمد برای زیباتر شدن ابروهای شما باشند.

READ
تتوی موقت چیست؟

 

مزایای کاشت ابرو بر روی تتو

  • در صورت راضی نبودن از فرم تاتو، کاشت ابرو می تواند باعث پنهان شدن آن ها شود.

 کاشت ابرو بر روی تاتو، ابروهای شما را پرتر و متراکم تر نشان می دهد.

  • بعلاوه، داشتن تاتو زیر ابروهای کاشته ، هنگام ریزش موقتی برخی از تار ابروها، مثل یک پوشش عمل می کند و ابروهای شما را زیبا جلوه می دهد.

 

 

مزایای کاشت ابرو بر روی تتو

راهنمایی های قبل از کاشت ابرو بر روی تتو:

اگر می خواهید روی تاتو خود ابرو بکارید، یکی از  اقدامات مهم، انتخاب یک پزشک متخصص و ماهر است. لازم است که قبل این ، حتما با یک متخصص کاشت مو مشورت کنید. کاهش اوقات پزشک ممکن روش دیگری برای زیبا نشان دادن ابروهای تان به شما پیشنهاد دهد. پزشک شما را در انتخاب روش مناسب، راهنمایی می کند.

 

قبل کاشت ابرو، این نکته را در نظر بگیرید که رنگ تاتو به خاطر تزریق رنگدانه با لایه میانی پوست ممکن است زیر ابروها باقی بماند. اگر دوست ندارید این رنگ ها روی ابرویتان مشخص باشند، پس برای کاشت، مدل ابرویی را انتخاب کنید که کاملا تاتو را بپوشاند. البته تصمیم گیری جهت پاک کردن یا نکردن تاتوی ابروها قبل تاتو اختیاری است و به خودتان مربوط است. اگر فرم و شکل تاتو خود را دوست دارید، می توانید بدون هیچ مشکلی کاشت ابرو بر روی تاتو را انجام دهید. اما اگر فرم و شکل تاتو های خود را دوست ندارید، آن ها را پاک کنید تا فرم ابروهایی که می خواهید بکارید، فرم دلخواه شما باشند.

READ
خدمات حرفه ای تتو در مجهزترین مرکز تتو تهران

 

 

نحوه کاشت ابرو بر روی تتو

ابتدا، پزشک شروع به طراحی مدل ابروی مورد نظرتان روی پوست می کند.  سپس نمونه ها برداشت می شوند که این کار باید از موهای پشت گوش گرفته شود زیرا موهای این قسمت شبیه به موهای ابرو هستند و زاویه مشخصی دارند. هر پیوند مو همراه با فولیکول با دقت از پشت گوش جدا و سپس در ناحیه کاشت ابرو قرار می گیرد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، بسیار مهم است که موی ابرو خواب و زاویه درستی داشته باشند. زاویه موی ابرو باید در امتداد پوست، بسیار صاف باشند امتداد آن شکل مناسبی داشته و ظاهری شبیه دم ماهی داشته باشند.

 

دو روش مناسب برای کاشت ابرو شامل FIT و FUT می باشد که  با این روش ها کاشت ابرو با موهای طبیعی، قابل رشد و دائمی، تضمین شده است و برای کسانی که تاتو داشته اند نیز، مشکلی ندارند.

 

چه کسی می تواند کاشت ابرو روی تتو انجام دهد؟

  • کسانی که از قبلاً تاتو کرده اند اما از فرم آنها خسته شده اند ، این افراد می توانند با استفاده از تکنیک های خاص ، ابروها را روی تاتو خود پیوند بزنند.
  • کسانی که به دلیل بیماری های خاص ابروهایشان دچار ریزش شده است، می توانند از کاشت ابرو برای پر کردن فضاهای خالی استفاده کنند.
  • کسانی که فرم ابروی مناسبی ندارند و دارای تراکم و ضخامت کافی نیستند. آنها می توانند ابرو بکارند تا شکل ابروهای خود را تغییر دهند.
  • برای کسانی که دچار سوختگی شده اند یا جای بخیه روی ابرویشان مانده است.
READ
آشنایی درباره طرح های تتو عاشقانه

 

نکات مهم هنگام کاشت ابرو بر روی تتو

  • مهم ترین نکته هنگام کاشت ابرو بر روی تاتو حفظ رشد طبیعی ابرو است که این امر به جراح متخصص نیاز دارد تا پیوند هر مو را به طرز ماهرانه ای انجام دهد تا در پایان ، شكل قوس ابرو و همگرایی ابروهای فوقانی و تحتانی به طور طبیعی باشند.
  • دومین نکته مهم این است که هنگام سوراخ کردن پوست برای کاشت مو ، باید از سوزن های بسیار ظریف استفاده شود ، که ناحیه کاشت را با زاویه بسیار کوچک روی سطح پوست آماده می کند. با این کار ، موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی ابرو روی سطح پوست رشد می کنند.
  • از مصرف داروهای که سبب خون ریزی می شوند، جلوگیری کنید
  • اگر از FUT روش شود ، بعد از برداشت نمونه از سر، محل برش باید بخیه زده شود ، و بعد از 7 تا 10 روز بخیه کشیده شوند و اگر از روش FIT استفاده شود ، هیچ بخیه ای لازم نیست.
  • یک هفته قبل از کاشت ابرو، از مصرف سیگار و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • بعد کاشت، ابروها را دستکاری نکنید و آنها را ماساژ ندهید چرا که سبب ریزش ابروها می شود.
  • برای پیشگیری از عفونت بعد از کاشت ابرو، آنتی بیوتیک مصرف کنید.

کلام آخر

کاشت ابرو، یک عمل زیبایی کم خطر است که می توان روی تاتوی ابرو نیز انجام شود. مهم ترین حسن کاشت ابرو، ماندگاری مادام العمر آن ، البته در صورت انجام کار توسط یک پزشک ماهر، می باشد. با رعایت نکات بالا، شما می توانید ابروهایی کاملا طبیعی ، ضخیم و پرپشت داشته باشید.

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

تاتو خط چشم

وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم

وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم امروزه انجام امور آرایشی، نه تنها توسط بانوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره و تماس مستقیم