آموزش تتو خط چشم

 

تاتو قرار دادن مواد رنگی در زیر پوست با به کار گیری تجهیزات خاص را تاتو یا خالکوبی گویند. در عصر حاضر این گونه کارهای هنری و خارق‌العاده طرفداران خاص خود را دارا می باشد که جهت زیبایی و منظره در زنان و مردان به کار می رود. انجام این کار توسط یک فرد ممکن است از روی علاقه مد گرایی یا فرهنگی و نشان دادن افکار خود فرد بوده باشد. آموزش تاتو خط چشم بر روی صورت زنان توسط مراکز متعددی در کشور صورت می گیرد. میزان مشتریان تاتو در داخل کشور در حال حاضر روی بورس بوده است و افراد زیادی در کشور هستند که به این کار علاقه دارند.

 

 

آموزش زدن تاتو خط چشم در حال حاضر در سطح جهان یکی از آرایش های دائمی به شمار می آید. تاتو و خالکوبی در سطح جهان انواع متنوعی دارد که هر فردی بر اساس میل خود اشکال و طرح های مورد علاقه خود را بر روی پوست خود هک می کند. آموزش تاتو خط چشم در سطح جهان به یکی از پر سود ترین درآمد های تبدیل شده است که افراد زیادی با آموزش زدن تاتو خط چشم به مشتریان خود به این صورت کسب درآمد می کنند. از یک نظر می توان تاتو را یک عقیده یا نظر تزیین و نشان دادن وابستگی فرد به یک هنر و غیره دانست. که در کشور ما در حال حاضر بیشتر به یک تزیین و مد می توان آن را در نظر گرفت. تاتو یا همان خالکوبی در سطح جهان قدمتی 4000 ساله در بین فرهنگ های متنوع دارد. در انجام این کار اولین چیزی که باید رعایت گردد این است که تجهیزات به کار گرفته شده باید استاندارد و بهداشتی باشند تا سلامتی فرد دچار مشکل نگردد. کسانی که آموزش تاتو خط چشم مشغول می باشند کاملا از این امر مطلع می باشند. و تمامی این موارد را رعایت می کنند. آموزش زدن تاتو خط چشم برای مشتری در ابتدای کار به این صورت است که فرد با مشاوره گرفتن از مشاوران طرح خاص چشم خود را تعیین می کند. تا ان طرح بر روی صورت او خالکوبی گردد.

 

 

 

مراحل دیگر آموزش زدن تتو خط چشم

 مراحل بعدی جهت آموزش خط چشم به صورت مرحله به مرحله بوده است که پس از انجام دادن مراحلی که در تیتر بالایی گفته شد نوبت به مرحله بعدی در آموزش تاتو خط چشم زمان قرینه سازی است که این مرحله بسیار مهم بوده است و نقطه گذاری های بر روی منطقه مورد نظر از دقت کاری بالایی برخوردار می باشد. مرحله سوم بعد از قرنیه سازی اطراف چشم نوبت به بی حس کردن منطقه مورد نظر می باشد. برای تاتو خط چشم باید از بی حسی پمادی استفاده نمایید و در هنگام تاتو کردن هر جا که مشتری احساس درد بیشتر کرد باید از بی حسی مایع استفاده شود. بی حسی مایع نیز همان یخ آب شده است که چند قطره از ان آب را روی پارچه تک لای ریخته و به پوست می مالیم. در مرحله بعدی برای آموزش تاتو خط چشم انتخاب نوع رنگ تاتو می باشد. که معمولا رنگ مشکی به همراه یک قطره رنگ قرمز که با هم ترکیب میشود. در انجام این کار دقت داشته باشید که حتما از خنثی کننده رنگ قرمز استفاده کرده باشید. مرحله بعدی برای ادامه انجام کار انتخاب سوزن مناسب جهت کشیدن تاتو دور چشم بوده که معمولا جهت این کار از سوزن سه سر گرد استفاده می شود. از سوزن تک سر به هیچ عنوان نباید در این زمینه استفاده نمود. چون سوزن تک سر موجب پارگی پوست می گردد.

 

تتو خط چشم

آموزش زدن تاتو خط چشم در زنان:

 مرحله بعدی در یادگیری تاتو خط چشم ریختن رنگ در تشتک رنگ بوده است. سوزن را به صورت آرام به رنگ اغشته کرده و مقدار کمی رنگ بر می داریم نگه داشتن بیشتر سوزن در رنگ هیچ کمکی به زیاد برداشتن رنگ نمی کند و باید سوزن را سریع برداشت. مرحله بعدی برای آموزش تاتو چشم به کمک دو انگشت دو طرف پلک را می گیریم و می کشیم چون پوست پشت پلک نازک و شل است پوست کشیده شده و کار را برای ما راحت تر می کند و از قسمتی میانی و یا داخلی پلک شروع به خالکوبی می کنیم دقت داشته باشید که پلک بسیار نازک بوده و تحت هیچ شرایطی نباید دستگاه را فشار داد و به ارامی دستگاه را در مکانی که از قبل مشخص کردیم می کشیم تا به قسمت انتهای چشم برسیم. و در اخرین مرحله با دستمال مرطوب پشت پلک را تمیز می کنیم و حال از مشتری بخواهید که خود را در آینه مشاهده نماید. و در صورت تغییر مدل همان لحظه به شما ابلاغ کند. تا درست کنید. آموزش تاتو خط چشم بر روی چشم به همین روشی بود که الان گفته شد.

 

نکات مهم در هنگام آموزش تتو خط چشم:

در هنگام آموزش تاتو خط چشم این کار باید دقت لازم را به خرج داد چرا که چشم یکی از اندام های حساس و آسیب پذیر بدن بوده است و در هنگام آموزش زدن تاتو خط چشم باید نهایت سعی و تلاش خود را کرده باشیم که مشتری از کار مار راضی بوده باشد. در صورتی که در انجام این کار با خونریزی چشم مواجه شدید به محض مشاهده خون دستگاه را خاموش کرده و کنار بگذارید و پارچه مرطوب مایع را برداشته و پلک مشتری را پاک کنید برای بی حسی چشم پماد بی حسی استفاده کنید. اگر حساسیت پوستی داشتن یا دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید. تاتو های خط چشمی نسبت به موارد مشابه دیگری از میزان ماندگاری بیشتر برخوردار هستند در صورت ترمیم برای شما ماندگار خواهند بود.

 

 

آموزش تتو خط چشم همان طور که در تیتر بالا توضیح دادیم به همان راحتی بوده است ولی در عین حال نیز باید دقت لازم را به کاربرد و موارد بهداشتی را رعایت کرد. امروزه در داخل کشور بسیاری از افراد می خواهند این هنر را آموزش ببینند و برای اینده خود یک درآمد قابل توجهی را به وجود آورده باشند. این افراد تنها برای جنبه مالی دنبال این کار می آیند افرادی هم هستند که صرفا برای این که خودی نشان بدهند به سراغ آموزش تاتو خط چشم روی می اورند و کار خود را با یادگیری آسان می کنند. تاتو های رنگی در بین این گونه افراد بیشترین کاربرد را دارا می باشد. اگر شما گفته های ما را قبول نمکنید، می توانید با مراجعه کردن به استخرهای موجود در سطح شهر ها به این باور برسید که حتی دختران جوان نیز علاقه بسیاری به تاتو از خود نشان می دهند. البته ناگفته نماند که تاتو با خالکوبی فرق می کند و ان این است که خالکوبی تنها دارای تک رنگ بوده در حالی که تاتو متشکل از چند رنگ می باشد. و در پایان فرق تاتو دختر ها با پسر ها در این میتواند باشد که حجم تاتو دختر ها نسبت به پسر ها کوچکتر بوده است و دختران بیشتر از طرح های کوچک نظیر کل و لوگو های خاصی استفاده می کنند ولی پسر ها از عکس حیوانات و دل نوشته های طولانی بهره می گیرند. این نوشته ها نکات و اموزش هایی بود که در جهت  آموزش تاتو خط چشم باید ان ها را رعایت کرد تا کارتان مشتری پسند بوده باشد.