آموزش تتو خط لب

 

تاتو خط لب، امروزه فراوان ترين تاتوی زيبايي در بين خانم ها ايراني است.لذا آموزش تاتو خط لب به صورت حرفه اي مي تواند براي افراد يك حرفه درآمدزا و و خود اشتغالي ايجاد نماييد.در آکادمی پریشا تاتو تهران،شما مي توانيد توسط يك كادر مجرب ،يك تاتو كار لب حرفه ای شويد.

خالکوبی خط لب هنر زيبايي چهره

لب های زیبا و خوشرنگ یکی از قدرتمندترین قسمت های بدن انسان است كه در بيان زيبايي و احساس دخالت دارد.هنگام صحبت ، لبها نقطه کانونی هستند كه تأثیر بارز بر زيبايي شخص سخنران دارد. لب ها از نظر سن ، سلامتی ، وضعیت عاطفی و نگرش عمومی داوری می شوند و طبیعی ست که بسیاری از خانم ها، لب هایی کاملاً مشخص، کامل، زيبا و جذاب بخواهند.امروزه خالکوبی خط لب، نياز تمام خانم ها را در اين زمينه برطرف كرده است.

 

تتو خط لب چيست؟

خالکوبی لب، يك روش تحول يافته برای تزريق رنگدانه های ويژه به لایه سطحي پوست لب است و اين تاتو با یک سوزن ويژه موجب تقويت شکل و فرم لب می شود.از آنجا كه پوست لب نسبت به پوست ساير نقاط بدن تفاوت هايي دارد. اين تاتو با مرور زمان كم رنگ و محو مي شود. لذا نياز به ترميم و تاتوي دوباره است.

چرا نياز به تتو  احساس مي شود ؟

در جوانی لبهای ما نرم، پر و دارای تن طبیعی است. با شروع روند افزايش سن، شروع به از دست دادن شکل، تغيير پر بودن و تغيير رنگ لب مي شود. خالکوبی لب می تواند شکل فعلی لب شما را تقویت کند. همچنین می تواند لب ها را مجدداً شکل دهد، اندازه لب ها را افزایش داده و شکل آن را تنظیم کند.

 قبل و بعد از تتو

آموزش خالکوبی لب، علاوه بر تاتو زيبايي، تاتو درمانی نیز محسوب مي شود.عدم تقارن در لب ها بسیار متداول است و با استفاده از اين تاتو به راحتی قابل اصلاح است تا به ایجاد ظاهری هماهنگ تر و متعادل تر برای چهره کمک کند. علاوه بر اين، روشی مناسب برای تغییر و تقويت روحيه و نشاط خانم ها است. هم چنين به شخص در تمام اوقات بدون آرایش كردن لب ها، ظاهری زيبا و آراسته را مي دهد و در وقت و هزينه ها وي نيز صرفه جويي مي شود.

 

تتو كار خط لب چيست؟

تاتو کار خط لب نوعي هنرمند خالکوبی آرایشی است که كار او شامل انتخاب رنگدانه های رنگی و قرار دادن آنها در پوست برای آرایش است. هنر تاتو لب به طور معمول برای تقویت ویژگی های صورت انتخاب می شود و به همین دلیل یک روش آرایشی در نظر گرفته می شود ، اما برای قربانیان سوختگی یا برای کسانی که دچار حوادث یا جراحی هایی شده اند که ظاهر خود را تغییر يافته است، نیز روش مفید تبدیل شده است. این نوع روشها ، جای زخم را پنهان ميكند. مشکلات رنگدانه های پوستی لب را اصلاح ميكند.فرایند تاتوی خط لب شامل استفاده از تعدادی ابزار دستی از جمله دستگاه کویل سنتی تاتو یا دستگاه قلم چرخشی و همچنین ساير دستگاه ها است. این فرایند به طور معمول شامل یک مشاوره کامل تاتو كار با مشتری ، اعمال رنگدانه در لایه پوستی پوست و پیگیری برای ارزیابی و درمان های اضافی صورت مي گيرد.

تتوی لب

آموزش تتو روی لب توسط چه كساني صورت مي گيرد

آموزش خالکوبی لب توسط هنرمندان تاتوكار،که معمولاً به عنوان هنرمندان آرایش تاتو و یا آرایشگر تاتو شناخته میشوند صورت مي گيرد.كه اين تاتو كاران متخصصان زیبایی هستند که به طور خاص برای ایجاد ظاهر ابروهای آرایشی ، رنگ لب ، خط لب ،خط چشم و غیره خدمات خالکوبی را آموزش و تدريس مي كنند.

 

مزایای آموزش تتو روی لب                      

با توجه به نياز بسياري از خانم ها به آرایش دائمی لب و خالکوبی خط لب به سمت جوان تر و دلپذیر تر شدن ،تقاضا براي اين تاتو زياد شده است. بنابراين آموزش تاتو خط لب به صورت حرفه ای فرصت های شغلی خود اشتغالي و ثبات شغلی را به كار آموزان و هنر آموزان ارائه مي دهد و شما مي توانيد در آکادمی آموزش پریشا تاتو  يك تاتو كار حرفه ای بشويد.

وسايل مورد نياز براي آموزش تتوخط لب

براي آموزش تاتو، براي هنرآموزان دستگاه تاتو لب، سوزن های استریل  یکبار مصرف و رنگدانه لازم است.

از زيبايي تا درمان

 

 دوره هاي آموزش تتوی روی لب

آموزش خالکوبی لب در دو مرحله تئوری و عملی انجام می گیرد كه اين دوره ها شامل موارد زير مي باشد.

  •     آموزش تئوری رنگ شناسي
  •     نحوه عملي استفاده از ابزار دستگاه خالكوبي (استفاده از ابزار دستی ، کویل دوار و دستگاه دیجیتال)
  •     نحوه انتخاب و استفاده از سوزن وکاربرد فنی آن براي درج دقیق، عمق مناسب در لب و غیره
  •     آموزش نحوه انتخاب رنگ خط لب و نحوه انتخاب رنگدانه و ترکیب رنگ (مخلوط کردن رنگدانه)
  •     آشنايي با انواع تن و رنگ پوست
  •     آموزش تئوری بهداشت و مراقبت قبل تاتو و بعد از تاتو
  •     آموزش دستیابی به تقارن و چگالی خوب در لب ها
  •     آموزش كنترل درد و استفاده از بی حسی موضعی
  •     آموزش نحوه ی ترسیم اولیه خط لب
  •     آموزش حرکات مناسب دست و زاويه دست براي ترسيم تاتو خط لب به صورت متقارن
  •     آموزش استفاده از رنگ ها برای بزرگنمایی یا به حداكثر رساندن اندازه لب ها
  •     آموزش مشاوره مشتری
  •     آموزش عملي با يك مدل زنده برای جلسه تمرینی است.

در مرحله ابتدايي آموزش عملی تاتوی خط لب ، ابتدا بر روی پوست مصنوعی و يا مواد شبيه به پوست آموزش های لازم و ضروري داده می شود. پس از يادگيري،کسب تجربه و بالا رفتن توانمندی، آموزش بر روی پوست صورت انجام می گیرد.

 

انتخاب رنگ در تتو

هزینه آموزش تتو خط لب

هزینه آموزش انجام تاتو لب در مراکز مختلف بواسطه مکان، تخصص و وسایل مصرفی متفاوت می باشد. در آکادمی پریشا تاتو تهران سعي بر اين است كه با استفاده از بهترین و بهداشتی ترین وسایل یکبار مصرف و مجرب ترين كادر، اين آموزش در اختيار كار آموزان و هنر آموزان قرار گيرد.

 

چه كساني مستعد آموزش تتوخط لب هستند

از آنجا كه لبها از حساس ترین قسمت های صورت هستند ،افرادی كه حوصله ،صبر و قدرت ترسيم بالايي دارند براي آموزش تاتو روی لب مستعد هستند و البته اين به معنی آن نيست كه ساير افراد نمي توانند اين حرفه را بياموزند بلكه با تمرين و سختی كوشی فراوان مي توانند يك تاتو كار حرفه ای شوند.تماشای نحوه كار مربي،مشاهده زاويه دست مربي و تماشاي فيلم هاي موجود در مورد تاتوی لب مي تواند به آموزش فرد كمك كند و حداقل 6 ماه كارآموزی براي ياد گرفتن و آموزش تاتوی خط لب لازم است.