تتو خط چشم توسط متخصص تتو در آکادمی پریشا تتو

 

یکی از انواع آرایش های دائم تاتو خط چشم است. این نوع از خدمات آرایش دائم طرفداران زیادی را در بین بانوان پیدا کرده است. همانگونه که همه ما می دانیم چشم ها یکی از مهم ترین اجزای صورت هستند که توجه زیادی را به خود جلب خواهند کرد. همه ما برای صحبت با افراد اولین جایی که به آن نگاه میکنیم چشم ها هستند. پس چشم ها تاثیر زیادی بر روی زیباتر به نظر رسیدن شما دارد. فرم چشم ها و رنگ آنها در افراد مختلف متفاوت است ولی تقریبا تمامی بانوان به دنبال راهی برای زیبا تر کردن چشم های خود هستند. در خیلی از مواقع برای زیباتر شدن چشم ها، بانوان به سراغ آرایش چشم ها می روند. یکی از مهم ترین آرایش ها برای چشم کشیدن خط چشم است. که در ادامه درباره ی تاثیر خط چشم بر زیبایی و تاتو خط چشم با شما صحبت خواهیم کرد.

 

خالکوبی خط چشم و تاثیر آن بر زیبایی افراد

یکی از مهم ترین آرایش در چشم، خط چشم است.کشیدن خط چشم باعث زیباتر و درشت تر نشان دادن چشم های شما می شود. جالب است بدانید در زمان های دور نیز دور و اطراف چشمان را سیاه می کردند. هدف آنها از این کار با هدف بانوان امروز متفاوت بود؛ آنها اعتقاد داشتند کشیدن خط چشم و سیاه کردن اطراف چشم ها باعث دوری آنها از آفتاب و چشمان بد می شود.

 

همانگونه که همه ما میدانیم فرآیند کشیدن خط چشم بسیار دشوار و نیازمند تخصص است. همه بانوان نمی توانند خط چشم خود را به طور دقیق و صاف بکشند و حتی اگر بتوانند خط چشمی منظم بکشند ممکن است وقت تجدید روزانه ی این آرایش را نداشته باشند. مناسب ترین راه برای خلاص شدن از این آرایش روزانه، تاتو چشم است. شما با استفاده از این آرایش دائم زیبایی چشمان خود را دو چندان خواهید کرد.

 

 

تتو خط چشم چه مزایایی دارد؟

1- از مهمترین مزایایی که تاتو خط چشم دارد صرفه جویی در زمان است. آن دسته از بانوانی که شاغل هستند و روزانه به سرکار می روند و هر روز صبح وقت این را ندارند مه خط چشم خود را بکشند و ظاهر خود را آراسته نمایند. تاتو خط چشم برای اینگونه افراد بسیار مناسب است.

 

2- خالکوبی روی چشم باعث به وجود آمدن یک آرایش تمیز و منظم می شود.

 

3- بسیاری از بانوان به خط چشم های موقت حساسیت دارند و مایع وجود در آنها حساسیت ایجاد می کند. این دسته از بانوان با استفاده از تاتو خط چشم زیبایی دائمی را بدون هیچگونه حساسیتی داشته باشند.

 

4- از مهمترین و بارزترین ویژگی های تاتو خط چشم نیز زیبایی بخشیدن به چشم ها و در نهایت چهره افراد است.

 

 

تتو خط چشم مناسب برای هر مدل چشم

همانطور که گفته شد کشیدن خط چشم نیازمند تخصص بسیار بالاست. همچنین لازم به ذکر است هر مدل از چشم نیازمند خط چشم خاصی است و هر کسی نمی تواند از این مدل ها با خبر باشد. برای مثال در زیر به چند مدل تاتو خط چشم برای انواع چشم ها اشاره می کنیم.

 

1- خط چشم مناسب برای چشم های درشت: برای آن دسته از افرادی که چشم های درشت دارند خط چشمی پهن مناسب است. 

 

2- خط چشم مناسب برای چشم های ریز: برای آن دسته از خانم هایی که چشم هایشان ریز است برای آنکه چشم هایشان درشت تر به نظر برسد باید خط چشم را هم در بالای چشم و هم در پایین چشم ها بکشند.

 

3- خط چشم مناسب برای چشم های گود: برای چشم هایی که گود و فرو رفته هستند خط چشم مناسب یک خط چشم بسیار نازک و ظریف است.

 

4- خط چشم مناسب برای چشم های گرد: خانم هایی که چشمان آنها گرد است باید توجه داشته باشند که خطی که پشت پلک آنها کشیده می شود باید در قسمت ابتدایی چشم بسیار نازک باشد و رفته رفته پهن تر شود.

 

5- خط چشم مناسب برای چشم های با فاصله: برای چشمان هایی که فاصله آنها نسبتا بیشتر است باید توجه داشت که قسمت داخلی چشم نیز باید خط کشیده شود.

 

6- خط چشم مناسب برای چشم های برجسته: برای آن دسته از بانوانی که چشم هایشان برجسته است بهترین گزینه خط چشم پهن در بالای پلک است.

 

آن دسته از بانوانی که می خواهند تاتو خط چشم انجام دهند حتما قبل از مراجعه به مراکز تخصصی تاتو، نوع چشم خود را تشخیص دهند. سپس می توانند نوع تاتو خط چشم را بر این اساس انتخاب نمایند.

 

قبل از مراجعه برای خالکوبی خط چشم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

1- یک الی دو هفته قبل از تاتو در معرض آفتاب و آفتاب سوختگی قرار نگیرید.

2- قبل از مراجعه برای تاتو قرص های محرک و مسکن های قوی را مصرف نکنید.

3- بانوان محترم توجه داشته باشد؛ در دوران قاعدگی تاتو را انجام ندهند.

بعد از انجام تتو چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

1- به مدت 3 روز بعد از انجام تاتو چشم ها را هرگز نشویید.

2- بعد از انجام تاتو به منظور کاهش التهاب چشم ها می توانید کمپرس یخ را بر روی چشم ها قرار دهید. البته توجه داشته باشید که استفاده طولانی مدت از کمپرس یخ باعث بروز سردرد می شود.

3- تا یک هفته بعد از انجام تاتو از پماد ویتامین آ د و هیدروکورتیزون استفاده کنید. روزی سه بار پماد آ د و روزی یکبار پماد هیدروکورتیزون را بر روی پلک ها با گوش پاک کن بمالید.

4-  ممکن است تا چند روز پس  از تاتو در محل تاتو خارش یا سوزش داشته باشید اما باید توجه کنید به هیچ وجه نباید محل تاتو را بخارانید.

5- تا یک هفته بعد از انجام تاتو هرگز به استخر یا سونا نروید.

6- تا وقتی که محل تاتو کاملا بهبود نیافته است هرگز مقابل آفتاب نروید.

 

هزینه خالکوبی خط چشم چقدر است؟

هزینه تاتو روی چشم بستگی به منطقه ای که شما برای تاتو به آن مراجعه می کنید و همچنین مهارت تاتو کار دارد که هرچه بالاتر باشد قیمت نیز بالاتر می رود.