تتو خط لب در مجهزترین مرکز تتو تهران با بهترین کیفیت

 

امروزه با استفاده از تاتو خط لب آرایس لب را دایمی کرده اند.  تاتو لب را برای متقارن کردن لبها و همچنین زیبایی و حجیم سازی استفاده می کنند. و این تاتو برای افرادی که دچار نقص لب هستند بسیار مفید است. بعد از انجام تاتو لب از پماد ویتامین آ و هیدروکوتیزون استفاده کنید.

 

در زمانهای گذشته داشتن لب های کوچک و مینیاتوری دارای طرفداران بسیاری بوده است اما امروزه با وجود ستارگان تلویزیون که دارای لب های بزرگ هستند؛ محبوبیت داشتن لبهای بزرگ است. یکی از راه‌های زیبایی استفاده کردن از تاتو است. تاتو هم برای صورت و هم بدن قابل استفاده  است و لب‌ها یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های صورت به حساب می‌آیند؛ که با تاتو خط لب بر زیبایی آن می‌افزاییم.

 

تتو خط لب چیست؟

خالکوبی خط لب را برای زیبایی و حجیم کردن لب‌ها استفاده می‌کنند. همچنین برای متقارن کردن لبها و از بین بردن خطوط عیب دار نیز از تاتو استفاده می شود. خط لب هم به صورت دائمی و هم به صورت موقت انجام می‌شود. تاتو روی لب باعث از بین بردن سیاهی دور لب شده و باعث می‌شود فرد آرایش همیشگی داشته باشد.

 

ماندگاری تتو خط لب  چه مدت است؟

معمولاً تاتو برای لب اگر به روش  انجام شود، بین 6 ماه تا یک سال ماندگاری دارد. لازم به ذکر است که مدت ماندگاری با نوع پوست نیز ارتباط مستقیم دارد. همچنین اگر شما تاتو پررنگ برای لب‌هایتان استفاده کرده باشید مدت ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت. همچنین اگر از تاتو رنگ لب خود ناراضی هستید می‌توانید رنگ‌ تاتو خود را نیز عوض کنید. 

 

انواع تتو لب

اگر تتو با اهداف خاصی انجام شوند و انواع تاتو لب را می‌توان در زیر بیان کرد:

  • تاتو خط لب
  • تاتو سه بعدی لب یا برجسته
  • تاتو رژ لب
  • میکروپیگمنتیشن لب
  • میکروبلیدینگ لب
  • هاشور
  • لب سازی و حجیم سازی لب‌ها
  •  انتخاب رنگ تاتو برای خط لب

 

  • متخصصان زیبایی بهترین تاتو خط لب را استفاده از رنگ‌های ملایم می‌دانند، اما در هنگام انتخاب رنگ تاتو لب حتماً به رنگ پوست خود نیز توجه کنید. نکته حائز اهمیت این است که واکنش پوست به رنگ تزریق شده در داخل لب چیست؛ معمولا با گذشت زمان رنگ اصلی تاتو لب شما ظاهر می شود.بعد از تزریق رنگ به داخل لب باید 3 مرحله طی شود تا رنگ دلخواه شما ظاهر شود. این مراحل شامل:
    البته در این مدت حتما از کرم های ویتامین A استفاده کنید و از کندن پوست لب های خود بپرهیزید.
  • تفاوت تتوخط لب و تتو رژلب در چیست؟

    در تاتو رژلب تمامی لب رنگ می‌شود و برای افراد مناسب است که می‌خواهند آرایش دائمی و یا لب های خوب حجم دهند مناسب است. تاتو رژ لب برای تغییر فرم و شکل کامل لب‌ها نیز مناسب است. اما خالکوبی خط لب را دور تا دور لب می‌کشند و بیشتر برای متقارن کردن لب‌ها به کار می‌رود؛ همان‌طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم هزینه تاتو خط لب نسبت به هزینه تاتو رژ لب کمتر است.

 

  • قبل از انجام تتو چه کارهایی را باید انجام دهیم؟

    بهتر است قبل از انجام تاتو از خوردن کافیین به  مدت 8 الی 24 ساعت اجتناب کنید و در برابر اشعه خورشید به طور مستقیم قرار نگیرد، همچنین از داروهایی که پوست را تحریک می‌کند و باعث ایجاد آلرژی در پوست می‌شوند استفاده نکنید. قبل از انجام تاتو لب حتماً با پزشک مشورت کنید و اگر فردی هستید که تب‌خال می‌زنید، از 5 روز قبل از تاتو قرص‌های ضد تب‌خال را مصرف کنید.

 

  • بعد از انجام تتو روی لب چه کارهایی باید انجام داد؟

    بعد از انجام تاتو، به مدت سه روز از شستن لبها خود بپرهیزید و از پماد ویتامین آ و هیدروکورتیزون نیز استفاده کنید. از ورزش‌های آبی مدتی دوری کنید.

    بعد از تاتو در محل تاتو شده زخم‌های ایجاد می‌شود، از کندن این زخم پرهیز کنید تا خود به خود زخم‌ها بهبود یابد. شاید به ذکر است که، تاتو خط لب به دلیل وجود فراوان نورون‌های حسی بر روی لب بیشتر از بقیه تاتوها درد دارد؛ بنابراین از بی‌حسی های قوی استفاده می‌شود و حتی در بعضی مواقع از بیهوشی کامل نیز جهت انجام دادن تاتو استفاده می‌شود؛ بنابراین توصیه می‌شود برای تاتو لب خود از قبل آمادگی ذهنی داشته باشید.

 

 

 

رنگ پس از تزریق پررنگ است و باید مراحل لایه برداری پوست طی 4 الی 5 روز انجام شود.بعد از لایه برداری پوست، شما بار دیگر، برای تثبت، رنگ دلخواه را با استفاده از دستگاه تاتو وارد پوست لب می کنید.مرحله آخر بعد از گذشت 3 الی 4 هفته از تاتو است که رنگ اصلی خالکوبی خط لب شما پدیدار و زیبایی لب های شما دوچندان میشود.

 

  • روش میکروپیگمنتیشن طبیعی تر است یا میکروبلیدینگ؟روش میکروپیگمنتیشن تحت تاثیر صفحه دیجیتال است و همه خطوط  را در یک عمق کشیده میشود، اما در روش میکرو بیلدینگ با استفاده از دست انسان است و متناسب با خط رویش موها، خطوط کشیده می‌شوند و شباهت فراوانی به خطوط صورت دارند.ماندگاری رنگ در تاتو بستگی به نوع پوست دارد و پوستهای چرب، ماندگاری کمتری نسبت به پوست خشک در تاتو دارند.هزینه تاتو خط لب نسبت به دیگر تاتوها از هزینه کمتری برخوردار است. همچنین بسته به نوع کیفیت رنگ، مهارت و تکنیک فرد تاتوکار و محل انجام تاتو، هزینه تاتو خط لب متفاوت می باشد. لازم به ذکر است که هزینه انجام تاتو به روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن نیز متفاوت می باشد. با توجه به صجبت های قبل تاتو خط لب از انتقال رنگ ها به زیر پوست مبه وجود می آید و هرچه پوست چربتر باشد زودتر تاتو مورد نظر پاک می شود. بنابراین هزینه تاتو خط لب برای ترمیم نیز باید زودتر پرداخت شود. البته بیان شد که اگر بعد از دوهفته رنگ اصلی تاتو ظاهر شد و شما آن را دوست نداشتین میتوانید به راحتی رنگ آن را تعویض کنید که این نیز هزینه تاتو خط لب را شامل می شود.نکته دیگر درباره هزینه خالکوبی روی لب این است که، بسته به نوع کیفیت رنگ، مهارت و تکنیک فرد تاتوکار و محل انجام تاتو، هزینه تاتو خط لب متفاوت می باشد.

 

 

 

 

  • تتو خط لب برای چه افرادی توصیه می شود

    • تاتو برای کسانی که دچار حساسیت به مواد آرایش هستند توصیه می شود
    • کسانی که دارای لب های کمرنگ و بی رنگ هستند
    • کسانی که زمان کافی برای آرایش کردن را ندارند
    • افرادی که حجم لب هایشان کم است
    • و افرادی که مشکل لب دارند مثلاً افرادی که دارای لب‌ شکری اند و یا افرادی که در اثر تصادف زیبایی لب‌هایش را از دست داده‌اند.

 

  • عوارض تتو لب در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی 

    در کنار زیبایی که تاتو بر لب ها می دهد امکان دارد عوارضی نیز در موارد بسیار کم ایجاد کنند. این عوارض شامل:

    • ایجاد عفونت: اگر تاتو در محیطی غیر استریل و غیربهداشتی ایجاد شود امکان انتقال عفونت و ویروس وجود دارد. بنابراین برای انجام تاتو خط لب خود به محیط های بهداشتی و قابل اعتماد مراجعه کنید.
    • آلرژی: لب های دارای نورون های حسی فراوانی هستند بنابراین امکان دارد تاتو خط لب شما باعث ایجاد آلرژی، خارش و قرمزی شود. اگر دارای آلرژی در گذشته بوده اید بهتر است قبل از انجام تاتو با پزشک خود مشورت کنید.
5/5 - (1 امتیاز)