آشنایی درباره طرح های تتو عاشقانه

 طرح های تتو عاشقانه

امروزه طرح های تاتو عاشقانه وسوسه انگیز و بسیار زیبا هستند و اکثر دوست های واقعی، زوج های جوان و اشخاصی که خواهان اثبات دوست داشتن طرف هستند یا اینکه می خواهند واقعه مشترکی داشته باشند از این تتو ها استفاده می کنند. هر چند این تکنیک ها ریسک زیادی دارند اما افرادی هستند که فقط ارزش کار را در نظر میگیرند و کاری به عواقب آن ندارند. البته جدایی دو نفر از هم تنها ریسکی است که این تاتو را محدود می کند اما با استفاده از دستگاه ها و روش های مدرن پاک کردن خالکوبی می توان این مشکل را حل کرد.

 

رایج ترین محل برای زدن طرح های تتو عاشقانه

اکثر افرادی که علاقمند به زدن طرح های تاتو عاشقانه هستند قسمتی از بدن را جهت خالکوبی انتخاب می کنند که در معرض دید عموم باشند. همچنین این افراد حق انتخاب دارند که محل مورد نظر، اندازه و سایز تاتو را خود انتخاب کنند. طرح های پرطرفداری که برای ساعد، بازو، مچ دست و دیگر قسمت های بدن زده می شوند عبارتند از مدل های مینیمال و ساده، نوشته های انگلیسی، فارسی، عکس های مفهومی، طرح حیوانات، طرح گل و…هستند که تنوع در این مدل ها بی نهایت می باشد.

 

آشنایی درباره طرح های تاتو عاشقانه

اهمیت طرح های تتو عاشقانه در زیبایی امروزی

طرحهای تاتو عاشقانه در زندگی  امروزی بین جوانان در هر سنی رایج شده است. طوری که این طرح ها علاوه بر زیبایی نمایانگر علاقه دو شخص به یکدیگر است. البته این دو طرح زمانی معنا پیدا می کنند که در کنار هم قرار گیرند. برای نمونه طرح های شمع و پروانه یا قفل و کلیک که مفهوم هر کدام با هم فرق دارند و برگرفته از نماد یا داستان عاشقانه می باشند. ایده پردازی و زیبای در تاتوهای عاشقانه بسیار زیاد است که میزان انعطاف پذیری آنها بالا است اما زمانی که موضوع انتخاب طرح برای انجام تاتوهای ست باشد اختلاف نظرهایی پیش می آید که در نهایت همان طرح انتخابی به سلیقه ی زوجین زده می شود.

READ
خدمات حرفه ای تتو در مجهزترین مرکز تتو تهران

نکاتی مهم در مورد طرح های تتو عاشقانه

طرحهای تاتو عاشقانه زیبا، ماندگار هستند که نمایانگر احساس و عشقی است که بین دو طرف موج می زند؛ که در مرحله اول باید طرح انتخابی توسط طرفین تایید شود سپس عمل خالکوبی توسط تاتو کار بر روی عضو مورد نظر اجرا شود. در اینجا باید توجه داشت که این خالکوبی تکنیکی همیشگی و ماندگار است بنابراین قبل از اجرای آن باید از دوست داشتن و دوام رابطه خود مطمئن شوید سپس این تاتو را انجام دهید. طرح های مورد انتخابی باید ظریف و معنای خاصی داشته باشند زیرا لحظه به لحظه این تاتو جلوی چشم شما است اگر دارای معنا و مفهوم خاصی نباشند دلزدگی شما را به همراه دارد؛ بنابراین توسط افراد متخصص و آکادمی های معتبر عمل تاتو انجام شود تا خطرات و عوارض ناشی از آن کاهش یابد.

رایج ترین طرح های تتو عاشقانه

برای طرح های تاتو عاشقانه نوشته ها و علایم زیادی وجود دارند طوری که تا دلتان بخواهد دست شما در انتخاب آنها باز است بنابراین می توانید بین این سیل عظیم از طرح ها و نوشته های که به سلیقه ی دو طرف نزدیک است آن را انتخاب کنید؛ که در زیر به چند نمونه اشاره می شود.

 

جملات کوتاه و رایجی مانند دوستت دارم که به تمام زبان های دنیا قابلیت تاتو کردن را دارد و بسیار جذاب و رایج است.

طرح صلیب که تلفیقی از افراد مذهبی و در حین حال همراه با حس عاشقانه می باشد.

قفل و کلید از دیگر طرح های عاشقانه، جوان پسند و ظریف است.

READ
نکات مهم در انتخاب رنگ تتو چیست؟

طرح های متصل بهم که با قرارگیری دو طرح در کنار هم تکمیل می شوند تا مفهوم و معنای کامل خود را برسانند.

یک طرح هماهنگ با رنگ و طراحی متفاوت ایده مناسبی برای ست های عاشقانه است.

تاتو ضربان قلب روی دست یا هر جای دیگر نمایانگر نیاز طرفین به همدیگر است.

طرح گل شبدر نمادی جهت ابراز عشق می باشد.

طرح پر و آستین نمایانگر یک تعهد بزرگ می باشد و برای کسانی که خواهان طرح آستین هستند بهترین گزینه است.

طرح قلب برای افرادی که می خواهند دوست داشتن خود را در قالب یک طرح بیان کنند یا ابراز عشق به وسیله این طرح انتخاب خوبی است.

طرح تیر در ست های عاشقانه که حرف اول اسم طرفین به هم وصل می شوند و می توان پیچ و تاب هایی در امتداد این تیرها ایجاد کرد تا بر زیبایی و جذابیت آنها بیفزایند. همچنین این یک تاتوی ساده و در حین حال شیرین است.

طرح کارتون زشت و زیبا یکی از فیلم های کلاسیک دیزنی می باشد که زن شخصی زیبا و در مقابل مرد زشت و حیوان شکل می باشد. برای کسانی که خواهان طرح هایی در مقیاس بزرگ هستند ایده خوبی است.

 

 

رایج ترین طرح های تاتو عاشقانه

حرف اول اسامی برای افرادی به کار می رود که می خواهند عشق و علاقه خود را به یکدیگر نشان دهند و از این طریق عشق آنها به اثبات می شود.

طرح خورشید و ماه برای افرادی که احساس می کنند ورود شخص به زندگی آنها مثل طلوع خورشید است بهترین انتخاب می باشد. طوری که هرگاه به آن نگاه می کنند دوست داشتن یکدیگر را به یاد می آورند.

READ
آیا بعد از تتو ابرو میتوان کاشت ابرو انجام داد؟

ضربان قلب منتهی به قلب ایده جالبی برای تاتوهای دو نفره است که هر دوی شما در نهایت به قلب یکدیگر منتهی می شوید.

طرح قطعه های پازل مانند قفل و کلید هستند که باید کنار هم باشند تا یکدیگر را کامل کنند؛ بنابراین باید دو طرح هماهنگی داشته باشند تا جلوی زیبایی به تاتو شما بدهند.

 

مراقبت های بعد از انجام طرح های تتو عاشقانه

برای اینکه طرح های تاتو عاشقانه بعد از خالکوبی موقعیت خود را حفظ کنند و کیفیت مرحله اول را از دست ندهند نیازمند مراقبت هایی جهت ماندگاری طرح می باشند. این مراقبت ها بسته به دستگاه انجام تاتو و نوع پوست افراد متفاوت است در نتیجه در هر فرد زمان بهبودی با هم فرق دارد. البته بعد انجام عمل تاتو بهتر است از یک کاور جهت پوشش دهی محل خالکوبی استفاده شود تا از آلودگی به دور باشد. همچنین کاور باید از جنس سلفون باشد و به مدت دو ساعت روی زخم گذاشته شود تا تمام مایع میان بافتی، جوهر اضافه و خون جمع شده در قسمت میانی پوست خارج شود. با گذشت دو ساعت محل تاتو را با صابون بدون بو و آب ولرم شسته سپس با دستمال نرم به حالت ضربه ای محل مورد نظر را خشک کنید.

 

مراقبت های بعد از انجام طرح های تاتو عاشقانه

درباره modir

پیشنهاد ما به شما

تاتو خط چشم

وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم

وسایل مورد نیاز برای تاتو خط چشم امروزه انجام امور آرایشی، نه تنها توسط بانوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره و تماس مستقیم